... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk

Užívateľov profilový obrázok
harry.dj
Autor témy
Auto: BMW X5
Kraj: Bratislavský

kde nájdem v aute ten rádio modul?

Štvrtok, 4. Marca 2010, 21:44

Čaute, bol som v bavarii lebo mi prestali hrať repraky na celej ľavej strane tam mi povedali že mi odišiel ľavý výstup a nove rádio stoji 630,- € z DPH. Keď som to rozdúchal tak som sa z technikom dohodol že ak si kúpim niekde inde tak mi ho namontujú. Potrebujem poradiť kde nájdem v aute ten rádio modul . je v predu alebo v kufri ? ak mate niekto na predaj tak dajte vedieť. 0902/229 221.

pepo286

Re: rADIO

Štvrtok, 4. Marca 2010, 22:07

ak sa na to nevztahuje zaruka = mozes do v tom babrat .... tak by som to skusil riesit s nejakym sikovnym elektronikom ktory ti to opravi ... pripadne servis ..
mozno aj nejaky stredoskolak z priemyslovky ... a mas to za par korun :) ..
E46 320D Touring 100kW (2001)

BMino
Auto: modre
Kraj: Žilinský

Štvrtok, 4. Marca 2010, 22:09

skus napisat PetoK-ovi, ten by si s tym mal vediet dat rady
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------

PetoK
Kraj: Žilinský

Nedeľa, 7. Marca 2010, 23:48

pepo286 napísal:
ak sa na to nevztahuje zaruka = mozes do v tom babrat .... tak by som to skusil riesit s nejakym sikovnym elektronikom ktory ti to opravi ... pripadne servis ..

Toto ani zďaleka len tak nejaký stredoškolák neopraví... je tam použitá náročná technológia hybridných koncových stupňov... výmena v amatérskych podmienkach nemožná... :!:

airbone
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský

Streda, 10. Marca 2010, 02:31

pepo286 napísal: