... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k


Gali6 napísal:Čau Kardenas!
Treba si uvedomiť v prvom rade že E39 je rada ako Audi A6 čiže s týmito vyššími strednými triedami sa začali troška viac hrajkať, môj názor. Ja som postrehol, kamoš má benzínovú E46 a volant sa mi na nej otáčal o trocha lahšie ako na mojej dieslovej E46..
Ked som sedel v Bráchovej služobnej oktávke tak točiť volant tam bola radosť a ked som si sadol k sebe išlo to s tuha. Ja sa tiež zapieram a pritom mam nový servo olej, nič si s toho nerob.. Myslím, že chlapci sa ti vyjadria presnejšie na túto tému, toto je iba môj postreh..

 , respektíve sa mi šúcha, neviem ti v tomto poradiť, čakám presne ako ty na to čo tú múdrejší a skúsenejší ludia s klubu napíšu..
 , respektíve sa mi šúcha, neviem ti v tomto poradiť, čakám presne ako ty na to čo tú múdrejší a skúsenejší ludia s klubu napíšu..


alfi666 napísal:Jazdim aj na Oktavii aj na E46... oktavia je preposilnovana... tocite volantom a nic necitite z cesty... E46 je sportovejsie ladene a tym padom posilovac funguje slabsie
Ked citite cestu, viete ako sa auto sprava a lepsie sa snim znijete - tomu sa hovori radost z jazdy...
Riesenie pre Vas - kupte si Oktavky
 Radšej B6 passat aj ten sa radí do tej istej triedy ako bmw3 a posilovač ide lahšie ale podvozok vysoký ako na koze...  Mal som viac BMW E12ka 528i bolo prvé auto,to nebola tiež výhra volantovať ale ,išlo to predsa lahšie ako terajšia e46, potom som mal 520i E34 bez servotroniku r.v 1990 a tam išlo úplne super točiť volantom,tak akurát....
  Radšej B6 passat aj ten sa radí do tej istej triedy ako bmw3 a posilovač ide lahšie ale podvozok vysoký ako na koze...  Mal som viac BMW E12ka 528i bolo prvé auto,to nebola tiež výhra volantovať ale ,išlo to predsa lahšie ako terajšia e46, potom som mal 520i E34 bez servotroniku r.v 1990 a tam išlo úplne super točiť volantom,tak akurát....   .A už ani nejde odvzdušniť ,ani pri vypnutom motore,ani pri naštartovanom,aj ked´ otvorím vrchnák servonádobky a točím pomaly od dorazu na doraz.Tak by sa malo odvzdušňovať servo odporučaním výrobcu BMW. Podarí sa mi to odvzdušniť tak cca 1raz za týždeň a vtedy si užívam jazdu. ServoOlej nevidím,že by nejako mizol, ale videl som trošku masmé hadice od oleja ,čo idú od servopumpy k chladiču.....
 .A už ani nejde odvzdušniť ,ani pri vypnutom motore,ani pri naštartovanom,aj ked´ otvorím vrchnák servonádobky a točím pomaly od dorazu na doraz.Tak by sa malo odvzdušňovať servo odporučaním výrobcu BMW. Podarí sa mi to odvzdušniť tak cca 1raz za týždeň a vtedy si užívam jazdu. ServoOlej nevidím,že by nejako mizol, ale videl som trošku masmé hadice od oleja ,čo idú od servopumpy k chladiču..... 
											
alfi666 napísal:Jazdim aj na Oktavii aj na E46... oktavia je preposilnovana... tocite volantom a nic necitite z cesty... E46 je sportovejsie ladene a tym padom posilovac funguje slabsie
Ked citite cestu, viete ako sa auto sprava a lepsie sa snim znijete - tomu sa hovori radost z jazdy...
Riesenie pre Vas - kupte si Oktavky
alfi666 napísal:Jazdim aj na Oktavii aj na E46... oktavia je preposilnovana... tocite volantom a nic necitite z cesty... E46 je sportovejsie ladene a tym padom posilovac funguje slabsie
Ked citite cestu, viete ako sa auto sprava a lepsie sa snim znijete - tomu sa hovori radost z jazdy...
Riesenie pre Vas - kupte si Oktavky
 
   
  

caliopcar napísal:
Presne môj názor, kolega má firemnú fábiu, a to je tak preposilované, že je až nepríjemné s tým autom jazdiť, nieje cítiť kontakt auta s cestou, slabá spätná väzba, no des, servo v E 46, je super. Pokial ti ide ale až tak ťažko, že sa ti drolí volant, tak asi niečo v poriadku nebude.
 
  hehe v tomto má u mna plus E46.
 hehe v tomto má u mna plus E46.
 
											 
   ....pri parkovaní super....ale za jazdy to chce tuhšie ako hovorí alfi.....)))))
 ....pri parkovaní super....ale za jazdy to chce tuhšie ako hovorí alfi.....)))))
 Aby ste sa manekyni nepokakali.
  Aby ste sa manekyni nepokakali.   Mali by ste si skusit karu bez posilnovaca, to je ina akcia, pri parkovani sa sice spotite ako v posilke, ale vam to len prospeje, rozmaznanci a aspon sa budete castejsie sprchovat, takze sa autu este podakujete za kvalitnejsiu hygienu
  Mali by ste si skusit karu bez posilnovaca, to je ina akcia, pri parkovani sa sice spotite ako v posilke, ale vam to len prospeje, rozmaznanci a aspon sa budete castejsie sprchovat, takze sa autu este podakujete za kvalitnejsiu hygienu   Inak myslim, ze posilnovac v e46 je akurat, zdravy kompromis medzi odozvou riadenia a pohodlim, trosku viac naladeny na sportovy pocit z jazdy.
  Inak myslim, ze posilnovac v e46 je akurat, zdravy kompromis medzi odozvou riadenia a pohodlim, trosku viac naladeny na sportovy pocit z jazdy.