Ok tak s tou 518i berem spat, helldriver je kral v tomto, on vie o tom viac ako niekdo v Mnichove. Najmenej bych teda bral asi tu 520i M20.
Co sa tyka mojej 525i, na zaciatku som mal spotrebu okolo 12l s kludnou nohou a aj po meste. Zdalo sa mi to dost no jazdy po meste akceptoval som to. Pak som bol na diagnostike kde mi zsitili zlu lambdu a vahu vzduchu. Po vymene lambdy spotreba klesla na 9l A to jazdim stale s odpojenou vahou vzduchu. Cize ak jazdis normalne tych predpisovych a sem tam to trocha prevetras, nemas problem sa na nejakych 7-8 mimo mesta dostat. A to jazdim na neVanos, s Vanosom je podla mna skoro este 0,5l lepsia spotreba. Druha vec je ta zevraj na M50kach odchadzali dost catso Vanosi, neviem co je na tom pravdy.
A spotreby pri testoch nikdy neber v uvahu, moj kamos to robi a na uspornych autach sa dostal na spotrebu udavanu vyrobcom, taku aj publikoval ale na trocha silnejsich autach to proste neslo, si novinar, mas vyse 200k pod zadkom, no nevyskusas ho? A tak spotreba isla omnoho vyssie. A druha vec je ta ze 525i ma pisanu kombinovanu spotrebu 9,2l takze este stale boli v norme ti novinari

To nie je ako nejake TDI kde vyrobca napise spotrebu 4,5l aby zaujal a ty musis jazdit len z kopca aby si taku spotrebu dosiahol

A tiez nezabudaj ze su to 20 a viac rocne motory s dost velkym objemom a benzinove. Spotrebu pod 7l necakaj

Nur Original ist Legal.