Posledny moj prispevok do tejto temy, ktora mi nedala spavat
Takze preco mi to robilo "haluze" so zapinanim spotrebicov?! Kedze kable boli spravne implantovane, zapojene, nic nebolo spojene ani prerabane, muselo to byt vo svetle. A zistil som, ze to svetlo nebolo pre moje auto (neviem podla coho sa to rozdelovalo, ci slo o jednotku (ZVM/ZKE), alebo o typ auta(limo/qp/comp/tour).
Ono totiz ma minus na 4. pine a auto ma na 2. pine. A tym padom ked som spustil citacie svetielko, +12 siel odkial mal (F43), ale uzemnovat ho mal kabel, ktory pusta +12 na stale svietenie normalneho svetla

Takze pri otocenom kluci nesvietilo.
Sranda nastala az pri vytiahnutom kluci. Ako som spomenul, F43 je pod prudom len pri 1. a dalsej polohe. Takze bez kluca sa tok prudu otocil a siel do F43, nie z a vznikla ta "anomalia".
Ake ponaucenie s toho plynie?
Nie kazdy komponent je kompatibilny aj ked sa tak tvari!
525i E34 r.v. 11/1992
316i E36 r.v. 04/1993
dolepene: anjelske bulvy, citacie lampicky, komfortne rele, elektricke okna a siber, automaticke rozsvecovanie, start na tlesknutie