Piatok, 30. Októbra 2009, 13:21
tento problem som mal aj ja na 1.8cke, a kamos ma ten isty problem na compacte 1.6. Ja som mal hlavu dole-brusenie, a vymena tesnenia, ktore bolo zle, je tu niekde na fore aj foto.. ...
no a kamosovi tak isto nekuri ako tebe, a tlakuje mu hadice, odvzdusnovali sme to niekolko krat. Po chvilke hlavne na volnobeh ked su nizke otacky, tak sa zavzdusni pumpa a voda prestane cirkulovat, ale ked popridavas na volnobeh, tak hned zacne kurit, a ked nehas vonobeh, tak zas hned prestane. Tak isto, ak sa zacne na volnobeh prehrievat, trocha popridavas, tak teplota by mala zist do normalu.... tolko moje vlastne skusenosti - tesnenie pod hlavou. Oprava 200-300euro, ako kde a ako u koho.
Suzuki Burgman 400
Volvo S70 LPG
Trabant 1.1 limo
ex:
BMW E36 ///M3 3.2i US limo
Lada Niva Tajga 1.6 4x4
Citroën Berlingo 1.9D
ARO 10.4
Škoda Felicia Combi VanPlus 1.9D
BMW E36 318i limo
Trabant 1.1 limo
Gilera Dakota 350 Enduro
Škoda M 120 L LPG
Trabant 601 limo
Simson S51 Enduro
Babetta 210