... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
tomanger napísal:Dodo: Nebude to tým, že si menil dif? Máš kratší stály prevod, teda predtým si tých 130 km/hod mal pri iných otáčkach ako teraz. Zmena stáleho prevodu sa prejaví ako na maximálke, tak aj na spotrebe.
k33p napísal:hej dif ti zmeni spotrebu kludne o tie 2, 2.5l...ale ci pri udrziavani stalej rychlosti na dialnici?asi to uz tak bude
iste napísal:ale ano mne zere jak hovado ked dam 4.45 napr. ked som mal 3.38 tak o 2 litre menej.diferaky su svine! smrt vsetkym diferakom!!!!
BlackMW napísal:
neexistuje! kde chodite na tje sracky ?
skratenie prevodu spravi 0.5 - 1 l na spotrebe, ked to vyratas percentualne,
zmenil prevod o 3.15/2.93 = 7.5 %, budeme pesimisti a zanedbame znizenie zataze motora
a teda viac otacok s rovnakym mnozstvom vstrekovaneho paliva na otacku znamena o 7.5 % vyssiu spotrebu,
takze okolo 0.6 l navyse..
mam ten isty prevod (3.15) a do 9 litrov sa zmestim na dialnici pri 130..
predtym som chodil 8 - 8.5, ked som ho doviezol z DE, mal som 7.5, asi je to trochu z kopca..
spotrebu robi funkcnost vahy, lambdy, falosny vzduch a tlak paliva,
ked skontrolujes tieto veci musis najst pricinu..
iste napísal:
ake sracky zas? .skus si dat 4.45 a jazdi po meste, budes vysoko prekvapeny ze to bude aj nad dva litre.. tak si to vyskusaj a potom si pocitaj nejake magicke rovnice
Moby napísal:Mne to zere okolo 8l pri ustalenej 130ke