... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
PavelKedro
Autor témy
Príspevky: 535
Registrovaný: 27.3.2009
Auto: Renault :))))
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Pieštany

chod motora BMW E39

Piatok, 21. Augusta 2009, 21:22

mám problem na volnobehu sa nevue motor ustalit ????? co to je ???????? ostatne je v pohode :!:
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 530d&320i
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Re: chod motora BMW E39

Piatok, 21. Augusta 2009, 21:25

aky motor???
>BMW g31 30xD
>BMW f10 530xd ex
>BMW e70 X5 30d ex
>BMW e92 330xd ex
>BMW e60 525xd ex
>BMW e39 535i ex
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited ex
>BMW e39 525 TDS ex
 
ab.caspar
Príspevky: 1
Registrovaný: 23.8.2009
Auto: BMW 525d E39
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Bardejov

Re: chod motora BMW E39

Utorok, 25. Augusta 2009, 13:36

Zdravim, mam ten isty problem, studeny motor sa nevie ustalit motor 525d, neviem ci to moze mat suvis ale akokeby tym padom blbne aj vonkajsi teplomer (ukazuje teplotu -40C) a nejde stale ani klima.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: chod motora BMW E39

Streda, 26. Augusta 2009, 23:55

ab.caspar napísal:
Zdravim, mam ten isty problem, studeny motor sa nevie ustalit motor 525d, neviem ci to moze mat suvis ale akokeby tym padom blbne aj vonkajsi teplomer (ukazuje teplotu -40C) a nejde stale ani klima.


Veru ze to ma suvis, mas zrejme odidene cidlo/kabelaz vonkajsej teploty a preto motor dostava klamnu informaciu o vonkajsej teplote. Je to predsa rozdiel ked si mysli ze je -40 a v skutocnosti je +30.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mireck
Príspevky: 357
Registrovaný: 2.11.2008
Auto: E32 735i, E21 320,
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: chod motora BMW E39

Štvrtok, 27. Augusta 2009, 05:11

airbone napísal:

Veru ze to ma suvis, mas zrejme odidene cidlo/kabelaz vonkajsej teploty a preto motor dostava klamnu informaciu o vonkajsej teplote. Je to predsa rozdiel ked si mysli ze je -40 a v skutocnosti je +30.


No je pravdou ze teplota vzduchu je brana v uvahu pre vypocet vstreknuteho mnozstva nafty do valca. Ovsem BC ukazuje vonkajsiu teplotu ktoru namera snimac teploty v narazniku a RJ motora bere v uvahu teplotu nasavaneho vzduchu ktoru mera snimac teploty ktory je integrovany do vahy vzduchu. Takze nema vpliv na chod motora to ci je na BC zobrazovana spravne vonkajsia teplota. Ovsem moze mat vpliv na funkcnost klimatizacie.
E32 - 735i Alpinweiss
E21 - 320 Čečečervena
EX - E30 - 318i
 
Julec
Príspevky: 30
Registrovaný: 21.5.2008
Bydlisko: Košice

Re: chod motora BMW E39

Sobota, 5. Septembra 2009, 13:59

vonkajšiu teplotu skutočne ukazuje teplotné čidlo, ktoré je v spodnej časti nárazníka, pri pravom kolese. Taká malá fajočka. Pokiaľ je odpojená, nedáva žiaden odpor a preto vnútro ukazuje minimálnu hodnotu a to -40. mal som presne toto a preto nefungovala ani klíma. po spätnom napojení všetko funguje dobre. Napriek tomu, že teplota bola úplne mimo mi ale motor išiel bez problémov cez deň v horúčavách ako aj v noci pri príjemných teplotách. Toto vonkajšie čidlo je asi skutočne len pre klímu a nie pre motor.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných