... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
WhiteE39
Autor témy
Príspevky: 275
Registrovaný: 11.9.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Častá

Žhaviče 525 tds E39

Utorok, 25. Septembra 2007, 10:12

Neviete niekto pri kolkych km cca sa maju menit zhavice?

Dik
E39 - 525 tds

Obrázok http://www.epro.sk
 
atc
Príspevky: 472
Registrovaný: 13.9.2007
Kraj: Zahraničie

Sobota, 29. Septembra 2007, 14:03

ked budes rano dlho startovat az kym sa vyvali kudol dymu!a to staci ze je zly len jeden!
 
lupo
Príspevky: 721
Registrovaný: 10.8.2006
Kraj: Žilinský

Sobota, 29. Septembra 2007, 14:14

pri cene za zhavic okolo 550sk je to myslim nepodstatna polozka. ak zistis, ze auto zle startuje v chladnejsom pocasi, sup sup kupit nove a je to.
955 CT-S
 
Užívateľov profilový obrázok
WhiteE39
Autor témy
Príspevky: 275
Registrovaný: 11.9.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Častá

Utorok, 2. Októbra 2007, 12:49

No prave,,, zda sa mi ze rano ak je chladnejsie mu nestaci 1 nazhavenie. Asi to pomenim pred zimou, nech ma to nenecha niekde v mrazoch.

Dik
E39 - 525 tds

Obrázok http://www.epro.sk
 
peters
Príspevky: 21
Registrovaný: 31.10.2007
Bydlisko: Turčianske Teplice

žhaviče

Streda, 7. Novembra 2007, 10:08

nesnaž sa žhaviť 2 a viac krát za sebou, stačí raz, počkaj cca 3-4 sekundy po zhasnuťí kontrolky a toč, a uvidíš , čí chytí na všetky valce naraz, ak nie vymen žhaviče najlepšie všetky naraz. V prvovýrobe sa dávajú BERU, sú najdrahšie, ale aj najkvalitnejšie. U mna vydržali na poslednom BMW 4 rokky a aj ked som ho predal stále idú. :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
WhiteE39
Autor témy
Príspevky: 275
Registrovaný: 11.9.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Častá

Re: žhaviče

Utorok, 13. Novembra 2007, 16:34

peters napísal:
nesnaž sa žhaviť 2 a viac krát za sebou, stačí raz, počkaj cca 3-4 sekundy po zhasnuťí kontrolky a toč, a uvidíš , čí chytí na všetky valce naraz, ak nie vymen žhaviče najlepšie všetky naraz. V prvovýrobe sa dávajú BERU, sú najdrahšie, ale aj najkvalitnejšie. U mna vydržali na poslednom BMW 4 rokky a aj ked som ho predal stále idú. :wink:


Inac to som si vsimol, ze ak po zhasnuti pockam chvilku, tak chyti hned pekne, akoby sa este trosku prehriali alebo co.
E39 - 525 tds

Obrázok http://www.epro.sk
 
peters
Príspevky: 21
Registrovaný: 31.10.2007
Bydlisko: Turčianske Teplice

žhaviče

Streda, 14. Novembra 2007, 17:10

:lol: :wink: tak tak, je to znak, že už majú dosť!
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Streda, 14. Novembra 2007, 18:55

INAK 550sk stoji jeden zhavic? tak potom to neni az taka nepodstatna polozka, ked mam 6valec, tak 6*550? kua vsak to 3300.. :?
 
Užívateľov profilový obrázok
BJS
Príspevky: 721
Registrovaný: 14.6.2007
Auto: 530d xdrive
Kraj: Košický
Bydlisko: Cassovia

Re: žhaviče

Streda, 14. Novembra 2007, 21:14

peters napísal:
:lol: :wink: tak tak, je to znak, že už majú dosť!

Mne to štartuje tak isto, a to aj po preventívnej výmene všetkých žhavičov. Proste tá komôrka sa potrebuje asi trocha prehriať.
Boh miluje ateistov, pretože ho nezaťažujú blbosťami.
Ex 525tds E34 calypsorott - EX po šmerci
Ex 330xdaT E46 oxfordgreen II -EX nie je ďaleko
Ex 530daT E39 titanstriebro
535dx GT F07-Gita (ancikrist)
530d xdrive F11-Lojzička
 
Užívateľov profilový obrázok
WhiteE39
Autor témy
Príspevky: 275
Registrovaný: 11.9.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Častá

Piatok, 23. Novembra 2007, 21:03

No pridu o chvilu mrazy do nasej Slovenskej zeme, tak to budem sledovat.
E39 - 525 tds

Obrázok http://www.epro.sk
 
Janči
Príspevky: 39
Registrovaný: 18.11.2007
Bydlisko: Beluša okres Púchov

Piatok, 23. Novembra 2007, 21:53

mne taky tak najskor nazhavim a po cca 3 sek. tocim a hned to ide akurat neviem ze ked to zhasnem a do 10 min idem startovat znova ci mam zhavit alebo netreba.
BMW 525 tds 1997
Ja si vždy priznám pravdu aj vtedy keď ju nemám.
PU 701AU
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BJS
Príspevky: 721
Registrovaný: 14.6.2007
Auto: 530d xdrive
Kraj: Košický
Bydlisko: Cassovia

Sobota, 24. Novembra 2007, 20:55

Janči napísal:
mne taky tak najskor nazhavim a po cca 3 sek. tocim a hned to ide akurat neviem ze ked to zhasnem a do 10 min idem startovat znova ci mam zhavit alebo netreba.

Nechaj to na "inteligenciu" riadiacej jednotky. Tak do cca 60°C žhaví, potom už nie.
Boh miluje ateistov, pretože ho nezaťažujú blbosťami.
Ex 525tds E34 calypsorott - EX po šmerci
Ex 330xdaT E46 oxfordgreen II -EX nie je ďaleko
Ex 530daT E39 titanstriebro
535dx GT F07-Gita (ancikrist)
530d xdrive F11-Lojzička
 
kaspa
Príspevky: 32
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: BMW E46 330D Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Handlová

Pondelok, 11. Februára 2008, 12:40

BJS napísal:
Nechaj to na "inteligenciu" riadiacej jednotky. Tak do cca 60°C žhaví, potom už nie.

Len do 60 stupnov? Nafta tusim hori pri teplote okolo 600 stupnov. Takze sa zapaluje hlavne kompresiou? A zhavice zhavia len pri starte alebo pocas celej jazdy?
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 11. Februára 2008, 15:03

:lol: Jasne ze nezhavia pocas celej jazdy. Zhavia len ked je treba - ked je motor prilis chladny a funkciou zhavenia je predohriat spalovaci priestor aby sa v nom lahse vznietila nafta. Zmes nafty a vzduchu sa vznieti sama kompresiou - tzn ked sa stlaci, stlaceny vzduch sa prudko zohreje a ...........BUUUUUM..... U benzinakov je kompresia ovela nizsia, takze tam sa zmes zapaluje svieckou... ale to si sa uz musel ucit v osmom rocniku zakladnej skoly na fyzike...
 
kaspa
Príspevky: 32
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: BMW E46 330D Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Handlová

Pondelok, 11. Februára 2008, 15:31

airbone napísal:
:lol: Jasne ze nezhavia pocas celej jazdy. Zhavia len ked je treba - ked je motor prilis chladny a funkciou zhavenia je predohriat spalovaci priestor aby sa v nom lahse vznietila nafta. Zmes nafty a vzduchu sa vznieti sama kompresiou - tzn ked sa stlaci, stlaceny vzduch sa prudko zohreje a ...........BUUUUUM..... U benzinakov je kompresia ovela nizsia, takze tam sa zmes zapaluje svieckou... ale to si sa uz musel ucit v osmom rocniku zakladnej skoly na fyzike...

Jasne, diesel ma taku kompresiu ze zohreje vzduch az na 700 az 900 stupnov... Mna len zaskocilo tych 60 stupnov, myslel som ze zhavice sa zohrievaju na ovela vyssiu teplotu

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní