... všetko o BMW ...
peters napísal:nesnaž sa žhaviť 2 a viac krát za sebou, stačí raz, počkaj cca 3-4 sekundy po zhasnuťí kontrolky a toč, a uvidíš , čí chytí na všetky valce naraz, ak nie vymen žhaviče najlepšie všetky naraz. V prvovýrobe sa dávajú BERU, sú najdrahšie, ale aj najkvalitnejšie. U mna vydržali na poslednom BMW 4 rokky a aj ked som ho predal stále idú.
peters napísal::lol:tak tak, je to znak, že už majú dosť!
Janči napísal:mne taky tak najskor nazhavim a po cca 3 sek. tocim a hned to ide akurat neviem ze ked to zhasnem a do 10 min idem startovat znova ci mam zhavit alebo netreba.
airbone napísal::lol: Jasne ze nezhavia pocas celej jazdy. Zhavia len ked je treba - ked je motor prilis chladny a funkciou zhavenia je predohriat spalovaci priestor aby sa v nom lahse vznietila nafta. Zmes nafty a vzduchu sa vznieti sama kompresiou - tzn ked sa stlaci, stlaceny vzduch sa prudko zohreje a ...........BUUUUUM..... U benzinakov je kompresia ovela nizsia, takze tam sa zmes zapaluje svieckou... ale to si sa uz musel ucit v osmom rocniku zakladnej skoly na fyzike...