... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
Tak nám zabili Ferdinanda... tedy, vlastně divizi M. Písmeno M již nyní nebude znamenat pro automobilového nadšence totéž, co pro „nemohoucího“ Viagra. Nyní se jedná jen o marketingový nástroj, jak zákazníkovi prodat něco velkého, obézního, rychlého a rozežraného, co se má tvářit sportovně. Trochu nám to připomíná volební program socialistů – prázdný, lživý, bez nápadu.
Asi si říkáte, co to tady meleme za nesmysly, ale máme k tomu důvod. Špionům se podařilo přistihnout lehce maskované BMW řady 7, které mělo agresivnější přední nárazník, maskovanou „bouli na kapotě“ a evidentně snížený podvozek.
Můžeme jen spekulovat, co se ukrývalo pod kapotou, ale protože bylo auto spatřeno u čerpací stanice, pravděpodobně to bude něco velmi marnivého. Tipovali bychom to na dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu kolem 600 koní a točivém momentu 800 Nm, to aby se superlimuzína od BMW mohla postavit například Mercedesu S 65 AMG nebo později Audi S8.
Nepochybujeme, že BMW M7 bude rychlé a docela schopné auto, ale jaký pak bude smysl písmene M? Říkáme to neradi, ale jestli to takhle půjde dál (a podle posledních produktů této divize to tak vypadá), BMW M již pro automobilové gurmány nebude automatickou volbou.
Kde jsou sakra ta céeselka a duchovní nástupci M3 E30, o kterých se tolik mluvilo?
xtreme napísal:Tak ano ,divizia M uz nie je to ,cim byvala Tiez ma mrzi ,ze nevypustili e92 CSL ,ale taka je doba Aj tak je kazde jedno nove ///M-ko riadny stroj
eko.fresh napísal:Co ma 800Nm od 1000-6000ot. a 2000kg spolocne s M-otorsportom
Max-Max napísal:
s M-otorsportom nic, ale s M-arketingom vela. Bohuzial.
eko.fresh napísal: