Pondelok, 16. Februára 2009, 03:00
najprv par otazok..
mas na aute treti diferencial a s kazdym sa to stalo ?
ake auto ? 135i ? bolo burane ?
ake stare diferencialy to boli ?
kto to opravoval, videl si ze tam isiel iny diferak ?
lebo sa mi nechce verit ze tri krat by sa stalo to iste s inym diferakom.
prvy priznak (ked ides oblukom) znamena ze su mechanicky poskodene
satelity v jadre, tie sa otacaju len ked lave a prave kolo idu rozdielne rychlo.
druhy priznak klepanie by mohlo zacat ak by sa zo satelitov zacali odlamovat kusky kovu a spravilo by to volu.
neviem si ale predstavit ze by sa toto stalo 3x..
volu v dife normalne robia loziska co drzia jadro a lozisko co drzi hrusku,
ale ta vola sa nezvacsuje, je takmer rovnaka aj po 300.000 km.
este som nevidel tieto loziska rozsypane, skor sa rozsypu satelity alebo sa odtrhne hruska..
ze ma diferak volu je nulova informacia, treba to rozobrat a pozriet sa dnu co sa tam presne stalo..
vola medzi hruskou a vencom sa da nastavit ale to je len zakrytie problemu,
ta vola tam nema preco vznikat a taky diferak by som na auto uz nedal..
diff nema vydavat ziadne zvuky ak zacnu zvuky, je na odchode..
ak je auto v zaruke a mas 3 faktury za opravu, podla zakona mas uz teraz narok
na novy druhy kus alebo vratenie penazi (jednu z tychto moznosti si zvoli predavajuci nie zakaznik)
lebo sa na nom 3 krat objavila vada ktoru 3 krat odstranovali.
Naposledy upravil/-a
BlackMW v Pondelok, 16. Februára 2009, 11:38, upravené celkom 2 krát.
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
