Streda, 14. Mája 2025, 14:20
asi si si zvolil papeza....

CHATGPT radi toto
1. Poškodené tesnenie pod hlavou (alebo prasknutá hlava)- Mimoriadne pravdepodobné, ak je biely dym hustý a trvalejší + motor sa trasie.
- Chladiaca kvapalina sa dostáva do valcov → vytvára sa para (biely dym).
- Pri väčšom poškodení dochádza k vodnému rázu – to môže poškodiť motor vážne.
👉
Over:- Pozri hladinu chladiacej kvapaliny – klesá?
- Skontroluj olej – ak je mliečne zakalený, mieša sa s vodou.
- Diagnostika môže ukázať nízku kompresiu alebo chybu zapaľovania.
[hr]🔌
2. Zapaľovacia cievka / sviečka / vstrekovanie- Bežný problém na N52 motore – niektorý valec môže mať výpadok.
- Motor sa trasie, beží na 5 valcov, môže byť aj slabý biely dym.
👉
Riešenie:- Diagnostikuj cez OBD – najčastejšie sa ukáže chyba typu "misfire cylinder 3" a pod.
- Vymeniť chybnú cievku alebo sviečku je rýchla oprava.
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP
pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP
pribeh,05" BMW E90 330i 258HP
pribeh