Podla toho obrazka by mal byt privod do tej hnedej casti jak je i vystup do railu len si niesom isty ci je to vyobrazene to zapojenie tak jak ma byt aj realne pripojene oni tam tie hadicky pasuju na obidve natrubky su uplne rovnake velkosti inak by nebol problem
Alas diky ano to uz je jasne u simika som bol na vazkach akoby obe tribky nazval vystupmi n
No k veci mal som to zapojene opacne skusalo sa startovat aj pomocou start spreja v raili nafta je takze aka sanca je ze cerpadlo je po smrti po tych pokusoch o startovanie ? Menil sa motor cela paluvova sustava sa prelozila na iny motor motor je ok v starom bol KO 6 valec bez kompresie a teraz nie a nie nastartovat k tomu vyskakuje cervene kolecko automatu snad len dlhym startovanim ci slabou baterkou e 60 zatial najvecsi srot co som kedy mal zlata e39 ta isla furt toto sa len sere
Vystup na rail je prepad cerpadla a trysiek….t.j. Vystupna cast cerpadla pri flow ventile….
Furt som pisal o vystupe na cerpadle….a na margo obrazka od ALASA….
Vystup z cerpadla ide na prepad trysiek a prepad railu/ spatecka do nadrze z cerpadla/flow ventil je na vystupe cerpadla lebo je tiez regulacny t.j. smer do nadrze….logicky je druhy cicik na cerpadlo vstup od nadrze…. Dobre som to napisal….
"Vystup na rail je prepad cerpadla a trysiek" nic v zlom ale mne toto slovne spojenie nedava zmysel.
Skor by som pochopil toto "Vystup z railu je prepad cerpadla a trysiek" kedze to rozumiem ako prepad railu od DRV ventilu, na ktory su pripojene prepady vstrekov a cerpadla.
dolezite ale je ze kazdy rozumie aspon po svojom ktory cicik na tom cerpadle je naco.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
Chlapi nehadajte sa to mi nepomoze ale uz som z toho dopleteny tak dalsi obrazok je to spravne zapojene alebo uz som debil ? Mna zaujima na ktory natrubok zapojit privod z nadrze tj podavacie cerpadlo
Som uviaznuty v zapadnom česku a potrebujem z autom o 2 dni na vychod slovenska a auto nestartuje
Skor by som pochopil toto "Vystup z railu je prepad cerpadla a trysiek" kedze to rozumiem ako prepad railu od DRV ventilu, na ktory su pripojene prepady vstrekov a cerpadla.
Dostal jasnu odpoved ze vystup cerpadla je….. nepytal sa na vystup railu….viac menej to je jedno…kazdy by to z tvojho obrazku pochopil…..
Kedze sa nechapeme po slovensky tak snad v obrazkovej forme….
Dakujem simik tak to zapojene mam a auto nie a nie nastartovat pred vymenou motora startovalo na otocku a teraz ani naznak uz dvakrat vybyta baterka a nic i som nechal asi 5 krat precirkulovat podavacku istu mam ale nefunguje mam len inpu ta nevie odvzdusnenie no v rampe mam naftu a stale nic
Prave ze nic ziadny tlak na rampe mal som opacne privodne hadicky a uz je to jedno odpojil som vstrek ze skusim naplnit listu striekackou naftou no nieco tam bolo plnil som druhym vstrekom a prvy som mal dole aby utekal vzduch no zrazu z prveho vyplavilo cierny sajrajt a v nom po utreti servitkou su kovove piliny takze asi cerpadlo v prdeli
Otazka znie co musim vycistit listu trubky je jasne no ked neurobilo ziaden tlak tak vo vstrekoch by to byt nemalo a asi ani v nadrzi kedze vobec nebol tlak na liste startovalo sa vela ani po povoleni trubky pri startovani len malinko bublalo nafta netiekla no motor nemal ani naznak ze by chcel chytit