Streda, 10. Apríla 2024, 12:52
chyba nejde smazat a proto asi nejspíš neprobíhá regenerace DPF. - neni pravda. Kolko si nabehal km odkedy si na to prisiel? Ak tam 452A je uz par tisic km, tak asi....
auto pocitově jezdí stále stejně, žádná hláška nevyskakuje, teplota motoru se motá kolem 90st... - toto je dobre
Při výpisu z DDE mi hlásí stále vzdálenost od poslední regenerace 0.0m - toto je divne, ale nie som zbehly v iste
stav předposlední a druhé předposlední regenerace se zobrazuje shodně na 210345000m - toto je tiez divne, ale nie som zbehly v iste
Při vynucení regenerace, kterou provádím když zastavím a hraju si s ISTOU i přes splnění podmínek = teplota motoru, dostatek PHM, teplota splodin nad 230st. se zahlsáí, že regenerace není aktivní.... - asi nepotrebuje, vynutenie nie je absolutne :-)
Co dělám špatně? - nic
resp. kvůli chybě 452A se nespustí regenerace? tato chyba ale nejde smazat..... - ide zmazat, v inom programe, ak sa dovzdelavas, tak si to vies spravit sam, inak sa za to plati bmw koumakom. Ja osobne to neviem urobit, nepotreboval som, ale niekde na nete sa da najst postup.
Mám se vydat cestou přes ISTU provest povel výměna DPF, to pak ale budou rozdílový čidla rozhozený, že mají jiné hodnoty než u novýho DPF, je toto cesta chybu 452A smazat aby se spouštěla regenerace nebo už jen výměna filtru příp jeho čištění s nejasným výsledkem..... - toto by bola velka chyba, dovody si popisal sam
Rád bych aby byl motor jak v bavlnce a toto mu rozhodně nesvědčí, co by jste dělali Vy v této situaci??? - ako starostlivy majitel by si si mohol zaobstarat vreckovu diag. (napr. Carly) a sledovat live data - teploty, tlaky, intervaly regen., atd, cim sa ti veci vyjasnia, tzn. ci mas problem alebo ziaden nemas (!)
Vycistit DPF preventivne nedoporucujem, kvoli vysokemu riziku jeho poskodenia, tzn. jazdit, az kym nebudes donuteny vec riesit, a to bud vymenou za novy, alebo tou rizikovou cestou (cistenim), co je u starsieho auta ekonomicky pochopitelne...