Zdravím klubáci potreboval by som poradiť. Bmw e91 325d 145kw 6st manual. Rok 2007. Auto mi počas jazdy stratilo ťah a motor sa vypol. Žiadna kontrolka nezasvietila, otvoril som kapotu a nevidím žiadne poškodenie - nič netečie ani voda ani olej ani palivo, remene sú na mieste. Pozrel som pod auto a všetko ok. Počas jazdy som mal zapnutú teplotu vody cez budíky stabilných 91 stupňov. Natankovaná plná nádrž slovnaft - urobil som 100 km. Po vizuálnej kontrole som skúsil naštartovať a auto ako by sa nič nestalo. Urobil som asi 8 km a znovu to zdochlo. Bol som 30 m od parkoviska opäť vizual kontrola , všetko vyzerá byť ok naštartoval som a došiel som na parkovisko kde som auto odstavil. Auto má na budíkoch 420t km, 15 tis dozadu menené rozvody, kladky + remene okrem hlavnej remenice, separátor oleja, žhaviče + kábel do rj. Olej menený 6 tis km aj s filtrami. Dpf vykuchané odkódované, egr off mechanicky + odkódované, vírivé klapky to nemalo. Zašiel som na tom domov - na tempomate paradoxne auto nevypadlo
Pripojil som to na Delphi a na Inpu, fotky nižšie : jedna z chýb je predhrev nafty ten tam svieti dlhšie.




Je to chybný vstrek ? ak áno vieme určiť ktorý ?
Takto vyzerali hodnoty pri výmene rozvodov v Októbri 2022

a takto včera keď som kukal hodnoty :

Video keď naštartujem a prvý krát pridám, potom už dym nejde :
https://youtube.com/shorts/XC_yrj7zClM?feature=shareVstreky som ešte nikdy nevyberal a videá keď kukám tak bez dákeho špeci nástroja to nejde .... môžem s tým zájsť do servisu ? aby som neprepálil piest alebo niečo nepoškodil.
Keď už vymeniť tak asi všetky že ? Ak áno tak odkiaľ ? resp kam ich poslať na repas - niečo overené čo urobia dobrú robotu aby som mal pokoj. Bývam v okolí BA .
Nerád by som menil 6 vstrekov za 1000+ € ak to nie je potrebné.
Poprosím o radu / postrehy na čo sa sústrediť a ako by ste pokračovali.
Ďakujem za rady a tipy.
Koniec hlásenia :)