... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666

mmracing.sk
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

F30 320d xDrive 140kw CHIP

Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:04

Zdravim, som relativne novym majitelom F30 320d xDrive 140kw s motorom b47, rok vyroby 2015/12. Auto ma najazdene 70 000 km, menene bolo EGR chladenie, lambda sonda a pretesneny zadny diferak. Inak je auto v 100% stave. Auto bolo servisovane len v BMW, to uz tak nebude kedze predplateny servis tymto rokom konci. Prevodovku mam 8stupnovy automat (myslim ze to nie je sportova prevodovka lebo nemam packy na volante). Chcel by som sa spytat ci ma niekto skusenosti s "cipnutim" takehoto auta. Rozmyslam nad ponukou od profituningu, zo 190hp a 400nm by vedeli spravit cca 230hp a 450-500nm. Je to pre auto bezpecne? Ako velmi to znizi zivotnost motora,prevodovky atd..? Najlepsie by bolo keby sa tu nasiel niekto kto ma auto s cipnutym b47 motorom a podelil by sa o skusenosti. Dakujem!
Naposledy upravil/-a beefcake v Pondelok, 23. Novembra 2020, 20:08, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2655
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:27

b48 je benzin, ty mas b47
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:50

Sorry pomylil som sa, ano b47
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6660
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 00:12

Znizi to presne o 100 000km a inak skusenosti dobre, rano nastartujem a idem do prace.
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 151
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 15:12

přijde mi to jako úplná blbost, ten výkon je plně dostačující, problémové motory v uvozovkách si ještě takto předchystávat.. dobrovolně.
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 19:11

bmwf30 napísal:
přijde mi to jako úplná blbost, ten výkon je plně dostačující, problémové motory v uvozovkách si ještě takto předchystávat.. dobrovolně.

Dakujem za nazor. Ak sa mozem spytat co presne myslis problemovymi motormi? Mas motor b47? Mal si snim nejake problemy, zle skusenosti?
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 19:12

starynovy napísal:
Znizi to presne o 100 000km a inak skusenosti dobre, rano nastartujem a idem do prace.

Dost si pomohol, diky.
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 151
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 20:42

Přímo né, ale ta B47 je skoro nová kopie pro většinu lidí špatných n47 ať už na rozvody a jiné cukrovinky :D a samozřejmě na nájezd to s tím souvisí, jinak je to motor na výkon a spotřebu parádní, když pominu zvuk - ten je otřesný, ale to asi každé CRko
Ty máš velice dobrý kilometry - pokud jsou reál, proto bych si motor čipem nekazil,
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 2655
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 20:48

"u té B47 to nemyslím ani tak, že je to již bez výměny, ale minimálně nějaké zlepšení bych asi očekával - ale zkušenosti s ním nemám, jinak samozřejmě to může být i úplný opak a motor B47 je na tom ještě hůře, když se lidi naučili dělat rozvody na N47, proč od toho odcházet."

toto si pisal pred par dnami. odvtedy si sa stal expertom na b47?
"ja si myslim; podla mna.." fuckin A.
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 21:19

bmwf30 napísal:
Přímo né, ale ta B47 je skoro nová kopie pro většinu lidí špatných n47 ať už na rozvody a jiné cukrovinky :D a samozřejmě na nájezd to s tím souvisí, jinak je to motor na výkon a spotřebu parádní, když pominu zvuk - ten je otřesný, ale to asi každé CRko
Ty máš velice dobrý kilometry - pokud jsou reál, proto bych si motor čipem nekazil,

Kopia je asi silne slovo ale rozumiem co sa snazis povedat. A co sa tyka zvuku, keby mi ide o zvuk nekupim si diesel :D Ale podla mna na 4 valcovy diesel to nie je spatne ked sa to uz zohreje.
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 21:27

Chalani z profituningu mi povedali ze upravili uz 100ky takycho aut. Citujem: "upravili sme stovky týchto vozidiel.
Vaše vozidlo vieme upraviť na cca +40k (+30kW) +75Nm, podľa toho v akom technickom stave sa vozidlo nachádza a koľko odmeriame sériový výkon. V cene úpravy je zahrnutá diagnostika vozidla pred úpravou,záloha pôvodného softvéru, meranie výkonu vozidla na profesionálnej výkonovej brzde pred a po úprave ."
Je mi vsak jasne ze majitel chiptuningovej firmy nepovie, ze mi doj**e auto za 400 ci kolko eur :D Preto sa snazim najst niekoho, kto stym ozaj skusenosti ma.
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 151
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 21:56

boborjelotor napísal:
"u té B47 to nemyslím ani tak, že je to již bez výměny, ale minimálně nějaké zlepšení bych asi očekával - ale zkušenosti s ním nemám, jinak samozřejmě to může být i úplný opak a motor B47 je na tom ještě hůře, když se lidi naučili dělat rozvody na N47, proč od toho odcházet."

toto si pisal pred par dnami. odvtedy si sa stal expertom na b47?
"ja si myslim; podla mna.." fuckin A.
nejsem a ani nebudu, já těm motorům po 150tkm nevěřím, takže pro mě končí každý v těchto km a jít do nového. Většina expertů teprve na 250tkm začíná a ti potom řeší všechny rozvody a vše kolem, třeba je to celé fáma a tito experti pláčou na rozvodech ale přitom vozidlo má úplně jiný nájezd - větší..což by byla velice dobrá zpráva, já se do těchto km ještě nedostal. Takže expert na životnost nejsem. Ale jak už to bývá vše novější bývá zpravidla prostě horší - to je dáno dobou a musí to tak prostě být, dnes už se dávno nehledí na spolehlivost a dlouhou životnost, samo BMW má tento práh životnosti nastaven prodlouženě na 200tkm. Doporučená je 150tkm. Logicky pak nevidím důvod cílit na bezproblémovost při větším nájezdu a rozvody mohou mít takto již předepsaný interval výměny třeba 100tkm jak to bývá u řemene. Zlepšení bych čekal pouze v tom, že se sice bude umět dobře vytahat, ale neroztrhne se, či se nerozpadnou věci kolem řetězu na tom závislé, jak se stávalo u N47 a jiných.
 
beefcake
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 23.11.2020
Auto: BMW F30 320d xDrive
Kraj: Banskobystrický

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 22:13

Co sa tyka najazdu je tam 70 000 km, mam to overene auto bolo len v BMW servise vsetky zaznamy sedia.
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 151
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 22:18

To jsou krásný km.
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6660
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Utorok, 24. Novembra 2020, 22:21

bmwf30 napísal:
nejsem a ani nebudu, já těm motorům po 150tkm nevěřím, takže pro mě končí každý v těchto km a jít do nového. Většina expertů teprve na 250tkm začíná a ti potom řeší všechny rozvody a vše kolem, třeba je to celé fáma a tito experti pláčou na rozvodech ale přitom vozidlo má úplně jiný nájezd - větší..což by byla velice dobrá zpráva, já se do těchto km ještě nedostal. Takže expert na životnost nejsem. Ale jak už to bývá vše novější bývá zpravidla prostě horší - to je dáno dobou a musí to tak prostě být, dnes už se dávno nehledí na spolehlivost a dlouhou životnost, samo BMW má tento práh životnosti nastaven prodlouženě na 200tkm. Doporučená je 150tkm. Logicky pak nevidím důvod cílit na bezproblémovost při větším nájezdu a rozvody mohou mít takto již předepsaný interval výměny třeba 100tkm jak to bývá u řemene. Zlepšení bych čekal pouze v tom, že se sice bude umět dobře vytahat, ale neroztrhne se, či se nerozpadnou věci kolem řetězu na tom závislé, jak se stávalo u N47 a jiných.

A tymto si chcel povedat co? Okrem zjavneho, ze si bezny uzivatel co ma svoje auto a cita internet. Tam cela skusenost s bmv dieslami zacina aj konci. Skratena verzia a jej pointa teda je, nemudrovat v kazdom vlakne kde sa cosi suchne o N47/B47. Lebo prinos toho mudrovania je 0,000nic. Rovnako ako sa pytat o kolko ti "chipovanie" skrati zivotnost motora.
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: nejakymarko a 1 neregistrovaný