... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Radim046
Autor témy
Príspevky: 77
Registrovaný: 19.6.2007
Auto: BMW E60 523i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: okr.NYMBURK

E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 06:10

Mám E60 523i manuál 2005 .Poradil by mi někdo jak se kalibruje motorek valvetronicu který je nasazen skrz ventilové víko? Rád bych vyměnil těsnění ventilového víka a také těsnění motorku valvetronicu protože tam všude dost prosakuje olej ale nevím zda ten motorek valvetronicu se pak musí nějak nastavit a kalibrovat nebo se jen nasadí zpátky.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 07:13

Cez original diagnostiku.
 
Užívateľov profilový obrázok
Radim046
Autor témy
Príspevky: 77
Registrovaný: 19.6.2007
Auto: BMW E60 523i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: okr.NYMBURK

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 07:16

Hmm takže doma měnit těsnění ventilového víka bez diagnostiky nemá cenu vůbec pokoušet? Díky
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 08:17

No uvidis - na tom motore sa robi kalibracia len kvoli tomu aby si nasiel koncove polohy a predpokladam ze ak ho vyberies a je tam skrutkovica na nom, tak to asi nezalozis aby to zostalo narovnako. Pri tej kalibracii to len zabzuci na jednu a druhu stranu. Inac senzor vvt hriadelu rozpozna ze je to nie je tak ako to ma byt a hodi to motor do nudz. rezimu a. bude bezat v rezime skrtiacej klapky s. vvt otvorenym na maximum zdvihu ventilu. Teda ako klasicky motor bez vvt a s obmedzenym vykonom. Ta kalibracia sa da obcas spravit aj v inpa. Treba to skusit predtym nez ho vyberies.
 
Užívateľov profilový obrázok
Radim046
Autor témy
Príspevky: 77
Registrovaný: 19.6.2007
Auto: BMW E60 523i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: okr.NYMBURK

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 08:21

Díky, Inpu mám tak na to kouknu. Já jsem ještě viděl někde že se psalo o kalibraci tímto způsobem ale to bylo snad u 320i:

http://www.bmw-club.cz/forum-tema/probl ... 320i-73027
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 15:22

Zavisi aku mas inpa a ci tam mas prislusne kontrolery pre danny motor. Takze tato funkcia tam moze byt a nemusi. Cez inpu je to otazka par sekund, staci vsetko nahodit a dat skalibrovat, zabzuci to na 1-2 sekundy a je hotovo. Inpa ti aj vypise ak sa daju zobrazit live data vvt, ze kalibracia je alebo nie je potrebna.
 
Užívateľov profilový obrázok
Radim046
Autor témy
Príspevky: 77
Registrovaný: 19.6.2007
Auto: BMW E60 523i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: okr.NYMBURK

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 16:41

A jaká verze Inpa to umí?
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: E60 523i 2005 - Valvetronic

Pondelok, 10. Apríla 2017, 20:48

Ziadna a vsetky..... Nie je podstatna verzia, pretoze INPA je len nastroj kde su nadefinovane nejake skripty a koluje ich naozaj vela variacii. V podstate ak poznas prikazy ediabasu a jeho syntax, mozes si naprogramovat vlastne skripty... Ale mozno nieco zvladne aj tool32..... no to som nikdy neskusal.
Jednoducho pirpoj inpu, vybers pravnu RJ motora a pozri sa ake tam mas funkcie.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní