Co sa tyka prepaleneho piestu od curajuceho vstreku (na 3.0d 160kW), pride to naraz bez nejakych priznakov. Motor bude do poslednej chvilky jazdit bez problemov, bude mat normalny vykon a nebude dymit ani nic podobne, proste nic coby nieco naznacovalo... A naraz praaask

..... a je vymalovane......
ak das vstreky vybrat a das to nejakym fachmanom na test (pozor, je vela vselijakych sarlatanov, ale len par dobrych firiem), je dost mozne ze ti povedia, ze vsetkych 6 je naprd...... a nic z nich.... aj ked auto jazdilo do poslednej chvilky bez jedineho problemu...
Ja by som to pri 300tkm dal spravit, keby som mal moznost.....
Ale len do autorizovaneho servisu kde maju BOSCH testovacie stolice, nie nejaky dedko vecernicek co ma v panelaku dajaku masinku co pred vianocami dosla z ciny......
Po teste musis ku kazdemu vstreku dostat komplet protokol, ktory ma vsetky namerane hodnoty a vsetky parametrre zaznamenane...
napriklad
http://www.dieselserviskezmarok.sk/