Štvrtok, 14. Júla 2016, 11:08
Hmm... Tazko povedat. Cena je asi prehnana, ale zas ked sa o auto staras, menis tam veci, tak preco by si nemohlo drzat nejaku cenu ?
Kolesa su najmenej, to sa da vymenit, ja sam mam na E60 18ky M-kove, tie by som tam pichol...Co sa tyka softwaru, to sa da vzdy preplalit...
Paci sa mi, ze to ma peknu vybavu, a vyzera dost zachovane...
Co sa tyka F10, tak som pozeral nejake, ale vsetko to je tak okolo 22,25....pozeram sa po trojlitri...
Chalani zo servisu mi vraveli, ze aj 520d ide jak k***t, pri nizkej spotrebe si to dost fici, ale neviem, nechcem skoncit jak s tymto,
ze mi to po case nebude stacit a zvyknem si na to rychlo...
Ked som pozeral ine E60 530 na mobile de, tak ludia tam struhaju rozne ceny, a pytaju si bezne za E60 taketo ceny ako on, a este omnoho vyssie,
a to nie je ze jeden inzerat, ale desiatky...Tak neviem... Beriem to ako jednu z moznosti. Keby som predal toto svoje za nejakych 8-8500, priplatil nieco
a zobral to jeho bez diskov napr. za 13 500, tak mam vlastne upgrade svojho auta do plnej vybavy, so silnejsim motorom, za 5K. Pripadne najst nejaku
inu nadupanu E60 este lacnejsie, a za par tisic mam upgrade...
Na druhej strane, doplacat nejakych 15 000 za to, aby som mal F10, tiez s 200 000km, v strednej vybave, a okrem toho sa mi to auto az tak nepaci ohromne,
tak proste tento pomer sa snazim vybalansovat, mozno nieco medzi tym...len som nejak zacykleny medzi E60 a F10, mozno by ste mi mohli poradit
nieco ine...Skoda napr. ze tie 4ky nie su lacnejsie, alebo ze tam je taky GAP. Mne E60 a F10 pripadaju ako pomerne velky skok, a ako uplne dve rozdielne auta.