... všetko o BMW ...
 
											



jurkyLE napísal:Ak kupis zachovaly kus, ta dokopy rataj cca 10 000 eur a viac
 však to by muselo byť komplet všetko na výmenu
 však to by muselo byť komplet všetko na výmenu 
											jurkyLE napísal:Ak kupis zachovaly kus, ta dokopy rataj cca 10 000 eur a viac
 
   
  
											Gabo10 napísal:Ak nerátam pneu,olej filtre tak 600-800 bokom stačí nato aby si dal dokopy vybité ramená,čapy + niečo v motore a urobíš z toho celkom spoľahlivé auto
A ak to chceš brať vážne čiže komplet nový podvozok či v motore vymenené remene,kladky,tesnenia...rátaj okolo 4000
PS:ak uvidíš sumu origo dielov tak sa uspokojíš s druho výrobou
 . Tá suma 4000 ráta s dielmi z druhovýroby, či je len hrubo orientačná?
 . Tá suma 4000 ráta s dielmi z druhovýroby, či je len hrubo orientačná? 
											Lordtiborg napísal:Dik za detailnejšiu úpravu. Tá suma 4000 ráta s dielmi z druhovýroby, či je len hrubo orientačná?
 E39 sa neoplatí dávať do cukríkového stavu pokial to nieje M5 v individuale
 E39 sa neoplatí dávať do cukríkového stavu pokial to nieje M5 v individuale 
											Hugino napísal:Musíš ale brať do úvahy, že E39 je už začínajúci veterán, nech si hovorí kto chce čo chce.
Keby som chcel dať moju 540i do "cukríkového" stavu podľa mojich predstáv, tak tam utopím tak 10k........

 
											Gabo10 napísal:E39 sa neoplatí dávať do cukríkového stavu pokial to nieje M5 v individuale
 
											Hugino napísal:Tak za 15k už vieš kúpiť niečo novšie......
 , stále mi to príde rentabilnejšie investovať do staršieho kvalitnejšieho s nížšou nákupnou cenou, ako investovať do novšieho, kde preinvestuješ väčší balík na kúpu, plus povinné výmeny.
, stále mi to príde rentabilnejšie investovať do staršieho kvalitnejšieho s nížšou nákupnou cenou, ako investovať do novšieho, kde preinvestuješ väčší balík na kúpu, plus povinné výmeny.