... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
sandy158
Autor témy
Príspevky: 22
Registrovaný: 14.4.2012
Auto: BMW 530D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

M57 nema vykon chyba1e30 - vyriesene !!

Streda, 8. Júla 2015, 10:03

zdravim chcem sa spýtat kedy davno sa tu preberal prispevok s chybou 1e30 charge pressure regulation or charge pressure actuator a tuto chybu teraz diagnostika hlasi mne jedna sa o auto e39 530d M57 135kw a moj problem spociva vtom ze auto robi takeho srandy: ked je vonku troska chladnejsie myslim teplota vyduchu vonku cca do nejakých 20 stupnou auto ide super ale akonahle je teplota vyduchu vonku nad cca 20 stupnou tak auto asi po cca 10 az 30 minut strati tah a turbo vobec netlaci pozorujem to aj na budiku tlaku turba ktory som si namontoval a ked netaha tak turbo tlaci cca 0.3 BAR a v 3000otackach sa tah troska zlepsi ale nie omoc a auto je strasne lenive auto nedymi,ale ako hovorim dokial je vonku do cca 20 stupnou auto ide normalne a ziadna chyba na diagnostike neni akonahle sa vonku otepli co je teray stale nad cca 20 stupnou a viac auto pochvili strati na tahu a turbo netlaci a chyba 1e30 je tam hned a ked sa mi ho ako tak podari rozbehnut a brzdim motorom tak mi vzdy sklbne motorom pri cca 3000otackach a cca 2000 otackach ale len ked brzdim motorom .....menene veci na aute komplet vsetky podtlakove hadicky,meneny plastovi zasobnik podtlaku,nova vaha vzduchu,skusane na diagnostike podtlakova banka ktora pracuje,viem ze sa spominala tato chyba s cidlom tlaku ale ten som skusal prehodit druhy ale výsledok bol ten istý ale ako hovorim robi to len ked je vonku teplo ked je chladno tak to ide super a ani žiadnu chybu nepise ked sa oteply netaha a chyba je tam hned,EGR mam odpojene a zaslepenu hadicku a neviem ci koli tomu mi pise aj chybu EGR 0400 exhaust gas recirculation control or exhaust gas recirculation controller.... budem vdacny ka kazdu radu lebo neviem co tam mam este vymenit ci je nejaky pochybny snimac alebo co len ako hovorim za studena a to znamena cokolvek pod 20 stupnou tak neni problem ide ako ma ist vdaka :smile:
Naposledy upravil/-a sandy158 v Streda, 22. Júla 2015, 23:53, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: M57 nema vykon chyba1e30

Streda, 8. Júla 2015, 16:11

Tu podtlakovu banku si tiez testoval ked bolo vonku cez 20°c?
Pozerali ste aj ci ked niekto prida na volnobehu ci sa pohyna tycka variability turba?
Hadice od turba, intecooler a hadce do sania ste tiez kontrolovali ci niesu natrhnute alebo nemaju praskliny?
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
sandy158
Autor témy
Príspevky: 22
Registrovaný: 14.4.2012
Auto: BMW 530D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: M57 nema vykon chyba1e30

Streda, 8. Júla 2015, 16:43

Ano podtlakova banka sa kontrolovala aj stylom ze sa nastartovalo a pekne sa zatiahla a ked sa pridavalo tak sa hybala,aj DIS-som som skusal ci funguje a pekne ju zatiahlo a drzalo,hadice aj intecooler skontrolovane ziadna prasklina ani netesnost vsetky stahovacky na hadiciach pomenene tiez ..... dneska to iste idem z prace tak chvilu po nastartovany to islo super jasne ze nelietam natom jak formula ale je to citit ze netreba tomu pridat tolko a turbo krasne tlacilo no pochvili opet som mu musel viacej pridat aby sa ako tak hybalo a uz klesal aj tlak na budiku az som sa dostal po cca 15 minutach na hranicu 0,3 az 0,4 baru a plyn som mohol pretlacit az pod podlahu a nic ziadna akceleracia len kludne pozvolne zrychlovanie jako SDI a zahadne je aj to dunenie motora vzdy ked zacne duniet motor viem ze uz je vykon v pecku samozrejme pri pridani plynu ale vobec nezadymi aspon ja nepozorujem ziaden dym zasebou ani ked to ide ani ked to nejde a ked sa dostane na hranicu 3000 ot./min. Tak je to o nieco lepsie ale ani zdaleka tam neni 135kw a deje sa este to ze ked brzdim motorom tak to vzdy pri cca 3000 ot./min.sklbne motorom nie moc ale citit to a to iste pri 2000 ot./min.tiez sklbne ako keby bolo nieco pridrete a povoly to vtom momente ale ked je vonku pod tu teplotu cca 20°c tak nesklbne a ani chyba sa neobjavi
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: M57 nema vykon chyba1e30

Streda, 8. Júla 2015, 17:29

Ak je vsetko v poriadku tak ako pises tak by som este skusil tretie cidlo tlaku a ak ani to nepomoze tak mi napada uz iba RJ motora, je mozne ze ma studeny spoj a teplotne vykyvy jej neprospievaju.

Este je mozne ze mas aj nejaky problem s kontaktom v kabelazi tlakoveho snimaca, premeraj kabelaz od konektora po RJ.
Popripade aj chybny kontakt na konektore RJ mototra.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
sandy158
Autor témy
Príspevky: 22
Registrovaný: 14.4.2012
Auto: BMW 530D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: M57 nema vykon chyba1e30

Streda, 8. Júla 2015, 20:31

tak dneska som mal chvilu cas tak som skusal ako sa bude auto spravat ked odpojim snimac tlaku v sani a na pocudovanie tam velky rozdiel nebol takze odpojil som a siel sa odviezt a auto dunelo presne tak isto ako ked je snimac zapojeny ale nema výkon a turbo tlacilo 0,2 az 0,3 bar.....Zo zapojenym snimacom ked netaha tak tlaci 0,3 bar a od 3000 ot/min. sa to horko tazko dostane na cca 0,5 baru ale potom pada tlak dolu....takze zo zapojenym snimacom ked netaha tlaci turbo 0,3 baru a v 3000 ot/min. cca 0,5 baru......z odpojenym snimacom tlaci turbo 0,2 az 0,3 baru v celom rozsahu otačok a samozrejme duni rovnako aj zo zapojenym aj z odpojenym snimacom..... takze navrhujes vymenu snimaca plus kontrola kablovacky ?
 
sandy158
Autor témy
Príspevky: 22
Registrovaný: 14.4.2012
Auto: BMW 530D
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: M57 nema vykon chyba1e30

Streda, 22. Júla 2015, 20:10

Zavada odstranena mal som zle menice tlaku aj jeden aj druhy takze pri zamene tam nebol ziadny rozdiel aj ked na diagnostike pekne variabilitu zatahovalo aj pustalo tak isto po nastartovani ju pekne zatiahlo a pekne pracovala aj ked sa pridaval plyn takze stoji to za pokus prehodit naskusku z pojazdneho auta ,mozno to niekomu pomoze mne to usetrilo par sedivych vlasov :D
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: M57 nema vykon chyba1e30 - vyriesene !!

Štvrtok, 23. Júla 2015, 10:13

tým myslíš teda tie elektroventili, ktoré sú na podtlak pre EGR a turbo ?
možno ich mám načaté aj ja, tiež mi to nejako neťahá a hadičky som už pomenil.
Je nejaký spôsob ako správne overiť funkčnosť týchto ventilov ?
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: M57 nema vykon chyba1e30 - vyriesene !!

Piatok, 24. Júla 2015, 06:26

vyber ho a skus prefuknut/potiahnut vzduch (on je jednosmerny cize v jednej dierke by sa malo podarit to, v druhej ono) ak sa ti to podari, mas ho v prdeli :)
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: M57 nema vykon chyba1e30 - vyriesene !!

Piatok, 24. Júla 2015, 08:17

ono variabilitu zatiahne po naštartovaní, aj cez diagnostiku s ňou môžem hýbať, ale sa mi zdá že to ide dosť pomaly smerom dolu. neviem teda či to je vlastnosť, alebo je niekde chyba

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných