Ahoj,
mam problem s X5 e53. mesiac po vymene oleja mala problem s nepravidelnym chodom,dost dymila a strielala do vyfuku. Tak sa vymenili sviecky,precistila dost zasrata skrtiaca klapka + opravili sa male chyby na sani.
Lenze nikoho nenapadlo po tyhchto ukonoch skontrolovat aj olej.
A tak sa stalo,ze auto jazdilo dalej asi 3 tyzdne bez problemov,az kym nezacal vrch motora bzucat v zavislosti na otackach motora.Po zhodeni remena a zisteni,ze to nie je ani alternator,ani ziadna kladka sme pozreli pre istotu olej a... chybalo 3,5 L
Takze na skusku olej doliat,nepomohlo.Dalsi krok-Olej von,preplach + zazracne nano protec vecicky,nepomohlo.
Po zhodeni vika sme nasli uvolnene skrutky na liste nad vackami,cez ktoru ma tlacit olej...Skontrolovali sme vacky aj domce a skoro na kazdom vidno bud jemne ryhy alebo vybrusenu plosku.
Tak a konecne moja otazka:
Co stym motorom s ohladom na financie a zivotnost opravy?
moznost c.1 Novy motor (najdrahsia moznost a loteria,kedze do motora nevidim)
moznost c.2 Nove resp.pouzite hlavy (lacnejsia moznost,tiez trochu loteria + potreba novych rozvodov)
moznost c.3 Repas hlav (tu je asi trosku otazny vysledok)
Vas nazor, akou cestou sa vybrat?