Autoservis, Čiptuning, BMW diagnostika, Závodné špeciályúpravy a opravy automobilov, závodné špeciály (drift & okruh), tuning, výroba dielov na mieru, profiracing
zvýšenie výkonu úpravou riadiacich jednotiek, chiptuning - úpravy chodu motora, charakteristiky,
#profiracingak máš záujem o BMW diagnostiku, potrebuješ pomôcť alebo poradiť pozri na
diag.sk--- čiptuning (zvýšenie výkonu, odstránenie EWS, katov, kontrolných lambd, obmedzovačov, rôzne iné úpravy)
--- aktualizácie a zmena software v RJ motora a prevodovky
--- klony riadiacich jednotiek, opravy po zlých softvérových zásahoch
kontakt:
/
/
/
úpravy všetkých benzínových motorových aj automatových riadiacich jednotiek, výkon, obmedzovače, imo
úprava E46 M3, E39 M5 a E36 M3 riadiacich jednotiek, na prestavbu alebo do závodnych automobilov
--●
- zvýšenie výkonu
--●
- odstavenie imobilizéru
--●
- odstránenie obmedzovača rýchlostí
--●
- posunutie obmedzovača otáčok, aj voľnobehu
--●
- vypnutie check chýb motora (CAN chyby, ASC, DSC, ABS, lambdy, snímače, spínače, pumpy proste všetko čo hádže chybu)
--●
- zmena krivky plynového pedálu
--●
- LED indikácia preradenia nad otáčkomerom
--●
- zmena LED indikácie teploty oleja nad otáčkomerom
--●
- pamäť posledného stavu SPORT tlačítka
--●
- obmedzenie sekvencie ohrevu katalizátorov po štarte
--●
- zapnutie dyno módu (neobmedzené pretáčanie zadných kolies ak auto stojí tzv burnout)
--●
- praskanie z výfuku pri pustení plynu alebo rýchlom podradení bez plynu
--●
- premapovanie intenzity fúkania ventilátora chladenia motora
--●
- opravy umretých, zle flashnutých alebo zle načipovaných RJ
--●
- iné úpravy podla dohody
pre ľudí s E46 M3 SMG sa dá poriešiť
--●
- CSL úprava riadiacej jednotky prevodovky, o niečo rýchlejšie radí v otáčkach, super launch control
--●
- CSL úprava riadiacej jednotky motora kôli super rýchlemu radeniu SMG a medziplynom, prevodovka bude radiť hneď bez zaváhania, po novom bude S1 ako staré S3 respektive nové S3 ako staré S5 (mám v ponuke 2 režimy, komfort jazdenie a šport)
--●
- CSL úprava riadiacej jednotky motora kôli silnejšiemu prítlaku spojky, vhodné na jednohmotu a keramiku
+ odstavenie kontrolných lambda sond pre tých čo dávajú ladené zvody bez katov E46, E38, E39, E53
+ manuálny soft pre tých čo preskladali automat na manuál
+ zmena softu v RJ motora M52 alebo M54, pri swape nižšej kubatúry na vyššiu
+ chiptuning, zvýšenie výkonu úpravou máp, zlepšením reakcie na plynový pedál, odstránením všetkých emisných záležitosti ktoré kôli normám znižujú výkon, odstránením konktrolných lámbd, odstránením sledovania efektivity katov, odstránením ochrán katov dochladzovaním, odstránením emisných zariadení ako je sap pumpa, upravením zapaľovania, časovania vanosov aby motor išiel lineárnejsie, ľahšie do otáčok, výkon bude cítiť v celom spektre, úpravou softu sa dá dosiahnuť cca 5-15 koni podľa motora, čo je podstatnejšie je rapídne zlepšenie prejavu
+ aktualizácia RJ motora, zlepšenie od výrobcu ktoré sa zameriava na rôzne problémy na ktoré sa prišlo časom, napr vypínajú sa inžinierske chyby ako je klapka vo výfuku, detekcia poškodeného výhrevu lambda sond, skľudní sa voľnobeh, zníži sa hlučnosť motora, zredukuje sa sťahovanie otáčok/zdochínanie motora pri točení volantom, novší soft počíta s "vydojenými" motormi tzn sa do úvahy berú vôle, nízka kompresia tzn sú zvýšené tolerancie na lambda sondy, snímače...
+ chiptuning a aktualizácia RJ automatickej prevodovky, prevodovka bude radiť oveľa sofistikovanejšie, rýchlejšie zaradí stupeň, podľa typu auta môže radiť vo vyžších otáčkach kde je viac Nm, rozbehy budú plynulšie, prevodovka bude menej trhať alebo trhanie zmizne úplne... update prevodovky robím len na autách ktoré sú úplne bez chýb, bez CAN a gear box control unit errorov
+ kto má automat v E38 E39 E46 E53 dá sa upraviť soft aby sa potlačil multitronic režim (nebudú sa ažtak držať otáčky na jednom mieste kým auto zrýchľuje ale budú stúpať), viem upraviť aby prevodovka radila pri nižších/vyšších otáčkach, aby sa nerozbiehal z 2ky, viem upraviť soft že prevodovka bude reagovať na silu stlačenia plynového pedálu a podľa nej si určí automaticky režim D alebo SD tzn oba režimy sa spoja do jedného ktorý bude namiesto D a SD režim bude čisto manuálny, automat bude viac držať otáčky a brzdiť motorom, pojde menej na volnobežke
+ ak chceš dosiahnúť vyšší výkon tak ďalšie kone získaš kvalitnými ladenými zvodami (napr. schmiedmann), športovými katalizátormi (E46 M3, magnaflow), výfukom vrátane koncového tlmiča (schmiedmann, supersprint, eissmann, magnaflow), úpravou sánia náporovo tzn RPI lopatky pred chladič + CAI extra prívod vzduchu do airboxu od stredovej mriežky pred chladičom, komplexnejšími úpravami je možné dosiahnúť zvýšenie až o 40 koní v závyslosti na motore
kto chce sprostredkovať úpravu píšte PM s poslednými 7 znakmi VIN čísla :)