... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11610
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Piatok, 5. Apríla 2024, 11:13

sandrito napísal:
Veď známe problémy f modelov..... ty si skrátka presvedčený o svojej pravde...aj ĺudia s bavarii hovoria, že už to nie je ako dakedy....a nakoniec to je aj tak jedno....
Ja sa ta pytam, ktoru polku auta Viktor vymenil. Nechod tu na mna s tymito vagnymi tvrdeniami ake su eFka sroty. Mne su eFka ukradnute, nejazdim na nich uz tri roky, ale moja osobna skusenost, co som na tych autach dal dokopy skoro pol mega mi ako sroty neprisli.

Ale ked to sroty su pytam sa ta, co je konkretne hnoj napr na Viktorovom aute.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Autor témy
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Piatok, 5. Apríla 2024, 13:47

Hlavne ze e6x nepytaju vobec nic, ze?
Tak len na margo, stav tacho teraz 335tis, 1x rozvody, 1x cerpadlo a 1x turbo nad ramec beznych veci co sa pohonneho ustrojenstva tyka, klop-klop
Podla mna nic hrozne


Ako snazim sa starat o auto ale odtial-potial, uz som vyrastol z toho aby som vymienal polku auta

Btw. blizkej dobe asi bude na predaj, potrebujem nieco nove alebo novsie, ale raz ked budem velky nejaku spolahlivu e-ckovu radu si urcite kupim, tie okrem oleja a nafty nepytaju vobec nic!
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
rapidwinner
Príspevky: 838
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Sobota, 6. Apríla 2024, 22:42

Jednu objektivnu pripomienku by som rad napisal. Nie ku Fkovej rade ako takej celkovo, ale predovsetkym k motoru N57, pretoze ide o bezny a rozsireny civilny motor, rozhodne ziadna specialita typu M alebo Alpina

Aj stary este onehda pisal, ze je to jednoducho problemovy motor s prakticky neriesitelnou opravou - citaj natolko neekonomickou, ze to malokto bude riesit. Praskajuce klukove hriadele a naviac este aj deformujuce sa ulozenia klukoveho hriadela v bloku. Novym klukovym hriadelom problem bloku vyriesit nejde, navyse oprava bloku samotneho je delikatna a draha zalezitost.

Objektivne na toto starsie motory netrpeli pri beznej prevadzke netrpeli. Inac sa ale samozrejme sere vsetko ako na kazdom aute.
 
Užívateľov profilový obrázok
sandrito
Príspevky: 1922
Registrovaný: 29.8.2012
Auto: BMW e61 530d LCi
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Poprad

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Nedeľa, 7. Apríla 2024, 03:27

ViktorDDD napísal:
Hlavne ze e6x nepytaju vobec nic, ze?
Tak len na margo, stav tacho teraz 335tis, 1x rozvody, 1x cerpadlo a 1x turbo nad ramec beznych veci co sa pohonneho ustrojenstva tyka, klop-klop
Podla mna nic hrozne


Ako snazim sa starat o auto ale odtial-potial, uz som vyrastol z toho aby som vymienal polku auta

Btw. blizkej dobe asi bude na predaj, potrebujem nieco nove alebo novsie, ale raz ked budem velky nejaku spolahlivu e-ckovu radu si urcite kupim, tie okrem oleja a nafty nepytaju vobec nic!
Žiaĺ e60/1 sú už relatívne staré autá, tak som v servise častejšie ako mi je milé a tam tie fká vidím.....a to sú také problemy, že nechcel by som....položky do tisícov eur....adaptivny podvozek roštelovaný, čerpadlo v prdeli piliny komplet všade, zatečene panorámy, zadreté kĺukovky, k.o. mechy lowrideri....a tie nešťastné retiazky...atď atď....nehovorím, že fká su šroty...len, že ten servis je brutál na tak premiove auto, spoĺahlivosť biedna....je to zase kus od kusu....samozrejme....a je rozdiel keď to kupuješ ako druhy majiteĺ, alebo nové, zánovné ja by som osobne už nevolil po mojej e61 ďalsie auto bmw...a to moje, je ve vůni....žiaden dojebany šrot...asi taký je mój názor....
Ex:Fiat Punto
Ex:Suzuki Swift
EX:Pugeot 208
VW Passat R6 SFI 4motion
BMW e46 320d
BMW e61 530xd
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 96153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11999
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Nedeľa, 7. Apríla 2024, 17:10

dobra debata :-D ktori su to ti odbornici "s bavarie"? lebo Bckova rada motorov je zatial objektivne najspolahlivejsia za posledne dve generacie..
kazdopadne Fkove modely su teraz akurat v takom stadiu, jak boli E6x, E9x pred 8-10 rokmi.. ze diely su stale drahe, ale auta padaju na cene, a kazdy potom picuje jake su to nespolahlive crepy, rovnako to bolo aj pri E60, E90, a borci s E39, E36, E46, atd sa zaprisahali ze E60 a E90 si nekupia v zivote lebo su to crepy.. to su ti isti co teraz picuju na Fkove modely, a jazdia na E90/E60 :-D meh. picoviny
plus rad by som dodal, ze najnovsie Bckove motory zatial vyzeraju ze budu spolahlivejsie jak hocico v F a E radach doteraz. aspon 4 a 6 valcove benziny.
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Autor témy
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Nedeľa, 7. Apríla 2024, 20:03

Mozno by stalo za zvazenie podrzat to este 2-3roky a predat ked to zacne mat dusu, ako to bolo s e60/90 cca 8-10r dozadu
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 2999
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Nedeľa, 7. Apríla 2024, 20:29

Fuxxo napísal:
aspon 4 a 6 valcove benziny.
Jo, B58/48 vyzeraju ozaj jak navrat poctivych cias, predTU maju uz nejake tie roky a nie su zname nejake vyslovene konstrukcne nedostatky. Vdaka bohu, ze do toho mala co povedat Toyota. S B48 v G20 na seriovom vykone, akurat s upravami chladenia jazdi dost timov aj 24ky na Nordschleife, co nie je zla vizitka.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
6kamil6
Príspevky: 430
Registrovaný: 24.11.2013
Auto: f31 110kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: momentalne v Rakusku

Re: [F31 330d] & [R1100S ]

Streda, 10. Apríla 2024, 18:24

V skutku zaujímavá debata je tu rozbehnutá. Tak ju doplním o jednu osobnú skúsenosť, cháp svoju vlastnú. Nevlastním žiaden výnimočný 6valec i keď je to stále môj sen, no ,,iba´´ klasický ropný 4valec teda úplne bežný motor. Z mojej doterajšej skúsenosti 4 roky užívania a 100t najazdených kilometroch zatiaľ považujem motor B47 za dobrý. Musím si zaklopať, za celý čas raz nevyskočila hláška že by auto malo nejaký tech. problém. EGR je od kúpy soft. odstavené a temer celý motor je povodný až na pár drobností, viď príbeh. Čo od auta očakávam, to mi poskytuje. Nkový motor sme mali v 1tke a tomu v skutku chutil olej a tu kolko pri výmene nalejem, tolko pri ďalšej vypustím. Nemám mu určite čo vyčítať a nelutujem investované peniaze. Tolko z mojej strany.
BMW f31 sportline 110kw


ex: BMW e87 89kw
BMW e46 110kw

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 48 neregistrovaných