podla mna toto by uz malo mat menene pod zvolavackou...servisovane bolo v DE len v BMW servise....ale prestudujem este knizku co vsetko je tam odskrtnute co bolo menene.
viem ze benzin je benzin...doteraz som mal iba turbo benzin motory.
ale schopna 135i v takejto vybave bola 24.000€+ a kazdy sa pozname ze upravy podla svojho gusta cca 10-12.000€ (kedze N54 sa da schopne ladit)....za taku cenovku mam uz 1M a tá 135i stale nebude 1M

takze preto padla volba na tento motor...uvidime co pride....pripadne ked sa ju rozhodnem predat

co by ste povedali na taketo upravy:
- ladvinky M2 style
- zadne Black line LCI svetla
- kridelko M-Performance v ciernej leskej
- predny naraznik + splitter od Rieger (1M look)
- prahy od Rieger
- zadny naraznik od Kerscher (1M look)
- quad koncovky s priemerom 80mm
- stavitelny podvozok H&R Monotube
- 19"x8,5J a 19"x9.5J kolesa (Z-Performance ZP.09)
- strecha v ciernej lesklej folii
- zatmavovacie folie na okna (nie najtmavsie) + vpredu naslabsi odtien
- velurove koberceky s ///M logom
- pedale z lesteneho hlinika s ///M logom
- 4,5cm strieborny znak ///M v prednej mriezke (tie co su na novych modeloch na blatnikoch)
- 5,5cm cierne znaky ///M na blatnikoch
- 7,5cm cierny znak ///M na kufor
- nalepka na prahoch M-Performance
- pás cez cele auto ako maju M-Performance modely na jednej polke auta...ale nie cierny...ale trikolora v matnych farbach
- facelift predne svetla s individual prestavbou M4 rings
- zrezany volant obsity v kombinacii s alcantarou a perforovanou kožou
- cierne tachokruzky a biele podsvietenie
- vnutorne lišty a casti interieru potiahnute alcantarou s červeným šitím