... všetko o BMW ...
 žeby čerpadlo vo vyšších rýchlostiach nestíhalo?! Auto dymí, ale aj preto, že nemá katalizátory (áno, dám ich hneď ako sa dostanem do servisu). Tlak oleja za studena ukazuje 3 bary, za tepla menej. Prvá foto fotená dnes za studena po naštartovaní, druhá včera v noci na diaľnici - odpočívadle asi po hodinovej jazde. Čo by tomu mohlo byť? Je ten ukazovateľ v poriadku? Alebo neriešiť kým oleja neubúda?
 žeby čerpadlo vo vyšších rýchlostiach nestíhalo?! Auto dymí, ale aj preto, že nemá katalizátory (áno, dám ich hneď ako sa dostanem do servisu). Tlak oleja za studena ukazuje 3 bary, za tepla menej. Prvá foto fotená dnes za studena po naštartovaní, druhá včera v noci na diaľnici - odpočívadle asi po hodinovej jazde. Čo by tomu mohlo byť? Je ten ukazovateľ v poriadku? Alebo neriešiť kým oleja neubúda?
VaNoS napísal:Kde sú fotky, videá z Mercedesa?, fotky nejakej E39iny na bmwklube nie sú zaujímavéAké sú na tom spotreby, zaujíma ma to vzhľadom na technickú vybavenosť motora.
 treba pohonic nad tou V12....e39 je uz ohrata platna
 treba pohonic nad tou V12....e39 je uz ohrata platna   
   omg....
 omg.... gratulujem ku kupe a snad bude posluchat a bude robit len radost
 gratulujem ku kupe a snad bude posluchat a bude robit len radost 
 
											Nadzi napísal:Ovsem treba sa knemu spravat s respektom a uctou. Ked nie tak nastane zarmuteny koniec. Mamut zacne kusat drapat a aj krv potecie. Clovek musi pochopit ze je to kus poriadneho auta ktorw nieje len otom ze plyn na podlahu. Aky pan taky pes. Ked sa budes knemu dobre spravat tak sa ti odvdaci ked nie bude koniec.