Piliny sa hladaju na lamelach filtra pani.. neviem co za rosambo by muselo byt v tom motore aby si mal usadene piliny v oleji ktory vypustis z vane, este mozno keby si ju dal dole a posmatral v zakutiach.
Pridávam nejakú fotečku zo Šlajfe. Chlapci sa rozjazdili , počasie prialo takže myslím tam mali M2 7.54min a M3 7.45min - BTG. Oba baworáky s manuálom.
No pekne. O sialenom Jozkovi uz viem ze padlo na jadnej z nasich ex M3 7:45 (videl som aj video, tie reci sa mi vsak uz menej pacili a nesvedcia o uplne spravnom nastaveni k zivotu-teda aspon podla mojich kriterii).
jasan,ale aj julča má adaptívny podovozok a vcelku parádny takže do toho zasahovať ,no neviem. To by musela byť fakt víkendovka.
ked stes ist dole, tak stes is dole a nic ta nezastavi mozno tam ma len nejake struny na tom stelovacie, neviem ci KW robi uz aj na toto auto, ale kamos to ma na F80 a funguje to vyborne.
Ja osobne by som M3/M4 neznižoval. Na mojej M4 je ta výška podvozka spolu s predným karbónovým spojlerom ktorý tu výšku ešte znižuje na prednom nárazníku maximálny kompromis dennej použiteľnosti. Keby som to znížil tak by ten spojler bol už priveľmi nízko od zeme a nedalo by sa to na našich cestách moc dobre používať si myslím. Potom by to jedine riešil vzduch ale zasahovať tak veľmi do dobrého podvozka (najmä adaptívneho) ktorý bol vyladený špeciálne na to auto si zase myslím že je škoda. Nehovoriac že potom človek príde o možnosť meniť si režimy podvozka od komfortného po športový tvrdý.