Takže mám taký menší problém zo svojím bávom.Ale najprv od začiatku, začalo to tím že autu dlhšie trvalo kým naštartuje.Niekedy chitilo po 3 sekundách a niekedy som točil aj 10 až 20 sekúnd,až raz nenaskočilo vôbec.Tak som vymenil palivový filter...auto naskočilo, ale tiež dlho točilo.Potom som si všimol že pomocné čerpadlo pod nohami vodiča dlho bzučí niekedy aj cez 30 sekund.Čím menej vrčalo tím skorej chitilo auto

, niekedy aj na druhú otočku.Asi o 3 dni na to po výmene filtra auto už nenaštartovalo vôbec.To čerpadlo proste len bzučí a bzučí.Tak som si myslel že chyba je tam ale aj to pomocné aj to v nádrži išlo....(myslel som si že nedáva niektoré z nich dostatočný tlak,)takže najprv som kúpil nové to pod nohami vodiča ale vôbec to nepomohlo...tak som kúpil aj to v nádrži ani to nepomohlo.Tak som skúsil premerať palivový systém za filtrom kolko tlačí merák ukázal cez 5 barov, to znamená že od čerpadla v nádrži po palivový filter je všetko ok.(aj palivové vedenie je nové).Škoda že som to z merákom nepremeral skôr nemusel som kupovať nové čerpadlá....lebo aj stými pôvodnými to tlačí cez 5 barov.
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
P.S.VSETKY 4 TRISKY SU OK(žiadna z nich neští ani nepúšťa do prepadu) Nádrž v aute je úplne čistá žiaden bordel ani nič podobné. Auto bolo aj napichnute ale všetko bolo ok jedine vypísalo chybu s palivom ...citujem...."SLABý TLAK NA PALIVOVEJ LIŠŤE".....Takže si to zhrnme mam nove čerpadla nový filter a nové hadičky tlak cez 5 barov...a auto nenaskočí...ale vstále to čerpadlo pod nohami vodiča dlho bzučí

, tak prečo ten slabý tlak na palivovej lište(hadička od palivového filtra po vysokotlaké čerpadlo je ok,je priesvitná takže vidno v nej aj naftu..vzduchové bubliny tam nie su).Potom ma niečo napadlo

čo ak sa to palivo dákym spôsobom vracia speť do prepadu

a mal som predsa pravdu...čerpadlá síce tlačia palivo pod talkom 5barov ale to sa vracia cez vysokotlaké speť do nádrže OMG.Takže by som sa Vás rád spýtal čo stím...ak má niekto s tím skúsenosti...tipujem to na repas

Ale niečo ma ešte napadlo či by to mohlo pomôcť
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ump/.......č.2 regulátor tlaku paliva na vstupe...ale nie som si istý či regulácia paliva na vstupe má niečo spoločné s tím prepadom
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Teraz to čerpadlo len tlačí a tlací a všetko sa vracia cez prepad.....
Ja sa teraz ponáhľam do roboty takže som sa to snažil napísať dosť rýchlo takže to berte z rezervou
