Pondelok, 11. Novembra 2013, 16:48
je to zlozita prestavba, zalezi co vsetko si vies spravit sam, v skratke:
zvody, upravit dlzku kardanu, V8 prevodovka, V8 zotrvak + spojka, napravy 325i/328i, brzdy e46 330i,
najvacsi problem je s vanou ktory u e30 nie je, preto tych e30tok je tolko a e36 skoro ziadne,
okrem mojej byvalej a ibalgina neviem ci nieco jazdi.
ja som to pred 6 rokmi riesil drziakmi motora z 300mm.de (mozno uz je teraz aj nieco na e36),
uprava vane a olejoveho cerpadla plus uzsi chladic viac dopredu,
a posilovac zostava na povodnom mieste.
Este by to slo vlastnou napravnicou ale potom je aj tak problem s riadenim,
vana z alpiny b8 sa vraj da kupit iba ked mas TP a stoji tiez dost,
plus motor bude asi viac vzadu, takze posilovac by isiel prec a nejaka pedalovka dnu.
Elektrika sa da spravit v poho, ca 200.- za napojenie motorovej kabelaze na karoseriovu,
s pouzitim povodneho EWS + generator signalu rychlosti na vstup r.j. z ABS.
Programovatelna r.j. je skoda penazi pokial s tym nechces ist dalej,
o fukanej V8 viem na SK len o jednej ale to uz lacnejsia bude LS7..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
