boli atmosférické 4litre, potom 4,4ky, potom trebalo ešte vyšší výkon tak prišli 4,8čky, do tej doby to bolo v celku spoľahlivé, potom trebalo zas viac tak miesto toho aby poladili 4,8čku alebo zvýšili objem sa začal downsizing v podobe že sa vrátili na 4,4 a nadopovali to 2 turbami, a vtedy šla spoľahlivosť výrazne dole, podľa mňa bude ďalšia generácia 750i s max. 4litrovou V8 a 4turbá, poprípade sa V8 kompletne zruší a budú to 6valcové 3litre s 3turbami
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
a V8 zvuk z reproduktorov
vomack - zas tá 286ps V8 je aj o nejakých 15+ rokov staršia ako to nové 530d, naftové motory nenormálne pokročili za posledných 10rokov