Utorok, 29. Októbra 2013, 13:21
Zhodou okolností riešim niečo podobné na vodičovej strane vpredu. Nič viditeľné, len kúsok oranžového fľaku na tom gumoasfalte vedľa hneď podložky na zdvíhanie auta.
Zabrdnem do toho a počujem známy zvuk, vytrhnem gumovú podložku, zbrúsim ináč neporušenú, to dávam do upozornenia, neporušenú ochanu, teda ten gumoasfalt a tam si hrdza veselo žije svojim životom. Nie je to nič strašné, prebehol som to párkrát brúsnym papierom, párkrát odhrdzovačom a je to skoro preč, ešte pár krát to prebehnem, dám aspoň 2 vrstvy základu a na to BODY a zatiaľ stačí. Kažodpádne tipujem že je rovnako chytená minimálne každá druhá e39, ak nie každá. Nikto si to nevšimne, lebo to hnije pod tým náterom. Skontroloval som aj ostatné strany, ale nikde som pri zatlačení nepočul prašťanie ako na tomto jednom mieste, usudzujem teda že zatiaľ to tam nebude také vážne.
Každopádne to aspoň u mňa neprešlo do takej hĺbky, aby sa ten plech zbortil pod zdvihákom, mám to len v začiatkoch.
Holt BMW nikdy nevedelo spraviť antikoróznu ochranu dobre.
Nur Original ist Legal.