... všetko o BMW ...

mmracing.sk
 
filipko2323
Autor témy
Príspevky: 146
Registrovaný: 4.2.2013
Auto: 3xE34
Kraj: Košický

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 10:22

chcem sa opytat ci to nemoze mat nieco spolocne so separatorom oleja,ci by ho netrebalo vycistit.A nepoznate niekoho v Kosiciach alebo v okoli co ma diagnostiku a vedel mi to pozriet?
ex Mercedes W126
ex Mercedes W124
 
Re5PeCt123
Príspevky: 58
Registrovaný: 11.5.2013
Auto: hlada sa
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 14:13

jj hento je to niekedy sa zasekne ten ventil vnutri co beha ho staci namazat len alebo zohnat novy
ex 520i swap 2.5i e34

Live to ride, ride to live. BMW!
 
filipko2323
Autor témy
Príspevky: 146
Registrovaný: 4.2.2013
Auto: 3xE34
Kraj: Košický

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 14:22

tak ja mam doma take iste auto na diely,by som si prehodil ale kde sa nachadza ten separator
ex Mercedes W126
ex Mercedes W124
 
Re5PeCt123
Príspevky: 58
Registrovaný: 11.5.2013
Auto: hlada sa
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 14:39

nepoznam vela ludi co im funguje v e34 diagnostika :D ale za pokus to stoji :D
ex 520i swap 2.5i e34

Live to ride, ride to live. BMW!
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 15:01

Kamo M50 motor nema separator oleja, takze neni co menit ani cistit.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
filipko2323
Autor témy
Príspevky: 146
Registrovaný: 4.2.2013
Auto: 3xE34
Kraj: Košický

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 4. Septembra 2013, 18:56

Tak to som nevedel,na nete som cital ze treba to vycistit a bolo to 525i,tak preto som si myslel ze to moze byt tym.Skusim prehodit ten ventil,cievky,kable,sviecky a uvidime
ex Mercedes W126
ex Mercedes W124
 
filipko2323
Autor témy
Príspevky: 146
Registrovaný: 4.2.2013
Auto: 3xE34
Kraj: Košický

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 18. Septembra 2013, 10:13

zdravim,chcel by som sa spytat,ideme s kamosom menit motor na jeho 520i m50b20,ma ten isty motor,lenze nema klimakompresor,a ma inu klapku.Bude stacit prehodit ten klimakompresor,alebo tam treba dorobyt nejaky drziak alebo tak nejak?A ohladom klapky,momentalne ma v aute klapku kde lanko ide ako keby zo spodu alebo z boku,pricom na motore ktory tam dame je lanko na klapku z hora,nebude to robit nejaky problem?Dalej sa chcem spytat ze ci mozme na tesnenie olejovej vane pouzit ten cervveny tmel co sa pouziva miesto tesneni na motory,a ci sa moze pouzit aj na tesnenie vika,ci je vlastne potrebne kupovat tesnenia,alebo nam staci tento tmel.
ex Mercedes W126
ex Mercedes W124
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: 520i 110kw viacero problemov

Streda, 18. Septembra 2013, 16:00

na vanu neviem, tam snad staci aj tmel samotny, ale na ventildekel potrbujes tesnenie kedze tam su sroby ci matky s odsadenim prave na hrubku tesnenia...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný