... všetko o BMW ...
Dieselino napísal:zdravim asi pred pol rokom som kupil BMW E 60 530D r.v. 2004 160kw asi po 15000 kilometroch som si vsimol ze auto zacalo trochu viac dymit tak som ho dal do servisu kde aby mi pozreli vsterky a turbo.. dva vstreky mali zvysenu hodnotu merali ich iba na prepad a kamos mi zohnal lacno pouzivane najazdene na nich bolo okolo 60000 tisic moje auto malo 230000 potom sa zistilo, ze turbo potahuje olej.. dal som ho na repas, ale auto nema taky tah ako malo respektive taha od vyssich otacok a spotreba sa zvysila zrhuba o liter navyse mam pocit ze pri cca 2500 otackach motor trochu rezonuje. vie niekto co by sa s tym dalo robit??
TT-SIMIK napísal:DPF je proste najvešia blbosť čo vymysleli.......lebo ak auto nemá dpf tak sa dá krásne podľa dymu z výfuku už pohľadom zdiagnostikovať problém z autom.......ked má niekto problém z motorom, stačí nejaká ta diera vo zvodoch napr, človek z autom najazdí tisíce km, potom sa dpf zapchá a už je problém na svete, vedšiou problémom skorého zapchatia dpf, je vždy nejaká závada na motore....
Preto ak sa ma niekto pýta, či bude auto dymiť po vybratí dpf poviem, že ak je motor v poriadku,tak žiadny dym nebude,lebo bmw ma velmi dobre nadstavené dávkovanie paliva......ak dymí, vždy to má príčinu......
alfi666 napísal:nj, ale naco nam je dobre, ked v meste tie splodiny zachytime a za mestom vyhodime?to sme si moc nepomohli :)
Dlhodobym riesenim v mestach budu skor elektricke auta a nie spalovacie motory :)
PeqpeK napísal:skontroluj natacanie lopatiek na turbe
Dieselino napísal:bol som na diagnostiku a zistilo sa, ze tie vstreky su sice zo 160kw motora ale bol to novsi rocnik cca 2006 a tie vstrekovace boli trochu ine. Uz zhanam take ake som tam mal ked vymenim tak sa uvidi
dimensionone napísal:... Ja keď mi ľahne turbo uvažujem o výmene kompletného vnútra od firmy Melett (http://www.melett.com/)...
Laco19 napísal:Ja som necakal kym bude problem, pred 2 tyzdnami som novu CHRA od Melett namontoval.