a co ked je ten strieborny z talianska? to je nejaka vada? ved kua sadnem don, povozim sa, a uvidim ci bolo setrene na nom, takisto, pozrem pod auto , pozrem v akom je stave, nastartujem, budem pocut motor, preveziem sa a vsetko si vyskusam.. to ze je to talian vobec nemusi byt zle, ba naopak, co mam skusenosti, tak taliani najmenej hrdzaveju. mal som strieborneho taliana 320i z 91 roku a bol v lepsom plecharinovom stave ako 318 dovezeny z DE.
ak je to ako pise, ze netreba nejake velke investicie, tak by to za to stalo. treba to ist poriadne pozriet. jedine co tam vidim na prd, je odliepajuci sa strop a predne svetla a treba streknut naraznik.. inak vyzera fajinovo

co sa tyka motora, tak racej by som siel do 2.0i ako do 1.6/1.8 ..
mal som aj 1.6 aj 2.0 aj 2.8 a mozem povedat ze rozdiel v spotrebach teda je.. na 2.8 mam priemerku o 2l vacsiu ako na 1.8, tam som mal priemer do 8 , vacsinou 7.5 a tu na 2.8 mam do 10.
co viem tak na 2.0 sa da tiez chodit do 8l.
no ak mozem povedat za seba, tak isiel by som jedine do M52 323i alebo 328i, kde 323i by bola rozumna volba.