... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
domcho
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 25.7.2013
Kraj: Bratislavský

bmw E91, motor N47, combi

Štvrtok, 25. Júla 2013, 08:51

Ahojte, chcel by som sa opytat, na vase skusenosti s tymto motorom, vraj nebol moc vydareny ? alebo je to len omyl ?
prosim o info..dakujem pekne
DOminik
 
Užívateľov profilový obrázok
Kallon
Príspevky: 821
Registrovaný: 6.2.2008
Auto: VW Passat Variant
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: bmw E91, motor N47, combi

Štvrtok, 25. Júla 2013, 11:55

VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17

EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86
 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: bmw E91, motor N47, combi

Štvrtok, 25. Júla 2013, 19:17

Do realneho najazdu 100 - 150tkm v pohode. Este 100 - 120tkm vydrzi. Videl som na vlastne oci kus ktory pri cca. 270tkm realneho najazdu vypytal rozvody par 100 km po rozvodoch problematicke studene starty. Vstreky OK a ostatok palivoveho systemu OK, diagnoza strata kompresie (zapecene kruzky alebo rozpadnute vlozky - neskumalo sa). Motor na vymenu. Inak od cca 160tkm pravidelny servis 15tkm (na slovensku), dovtedy kdesi na zapad od CZ hranic LL servis v BMW.
 
domcho
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 25.7.2013
Kraj: Bratislavský

Re: bmw E91, motor N47, combi

Piatok, 26. Júla 2013, 07:18

takze tvoj nazor ?? ist alebo neist do toho ?
konkretne mam zaujem o tento model http://bmw-rad-3-touring.autobazar.eu/3 ... 96306.html
dakujem
 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: bmw E91, motor N47, combi

Piatok, 26. Júla 2013, 17:15

Pokial su tie km Ok tak by sa dalo uvazovat, ale ked si pozres mobile.de a porovnas ceny + nejake naklady a zisk dovozcu a km, tak by som povedal, ze 30-40tkm to moze mat pokojne zmotane. S rozvodom treba urcite ratat uz od tych 250tkm to mas +- 1200€ aj s robotou co som mal info. Tie valce s kruzkami je vsadenie do loterie, moze aj nemusi (tam uz treba ratat s druhym motorom). Holt je to BMW a zadarmo to nie je ani pri servise. Povedal by som, ze nemci a ostatni na zapade dobre vedia preco to bezne predavaju s max najazdom do 200tkm.
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: bmw E91, motor N47, combi

Pondelok, 29. Júla 2013, 17:21

mam znameho 320d N47 a najazd 300 000km

motor ide uz hlasnejsie ako ked bol novy ale stale v super kondicii... na tom aute udajne neboli menene este ani tlmice.

p.s. to ze to nie je liatinovy blok je jasne vidiet ze pri 250 - 300 000km mozu zacat ozajstne problemy

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Obruck a 6 neregistrovaných