... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
CRX160
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 16.4.2008
Auto: E61 535d touring
Kraj: Prešovský

Vymena motora E30

Piatok, 18. Apríla 2008, 07:38

Zdravicko :wink: Mam jednu otazocku ......... nakolko je moj motor v E30-ke kratko pred smrtou (M20B20) ........a kazdy mi radi aby som ho neopravoval ale vymenil za iny ........... tak sa chcem opytat ze co vsetko by sa dalo legalne do e30 narvat ........ ( bez väcsich uprav ) a popripade z kotorych bmw by pasoval motor ? ................. Dik
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Piatok, 18. Apríla 2008, 08:19

legalne len taky isty ako tam mas... tak aby to nikto nevidel, teda bavme sa o nasich strazcoch zakona, popripde poistovakoch, tak 2,3 12v, 2,5 12v, 2,8 12v, 3,0 12v, no a samozrejme 3,5 12v. Len na saniach tzch motorov by trebalo obrusit objem motora... samozrejme toto by slo bez vacsich komplikacii...
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 18. Apríla 2008, 09:28

Zmeneny nazov temy ///
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Piatok, 18. Apríla 2008, 12:34

V pohode tam das len motory M20, z nich jednoznacne najlepsia volba bude M20B25, hlavne je to plug&play, nic nemusis upravovat, proste vymenis motor. Ak chces davat M30 (iny ako M30B35 tam moc nema cenu davat), tak musis zopar veci upravit, poriesit drziaky motora, vyfuk, oproti vymene za M20 ovela viac roboty + ten motor vyzera dost inak (sanie), takze vacsia pravdepodobnost ze si niekto vsimne ze tam je nieco co tam byt nema.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Piatok, 18. Apríla 2008, 12:36

ale je o stale len 6val, no a ak by som mal menit ja tak jednoznacne 2,3 popripade 2,8, alen tych je bohuzial malo. nic proti 2,5 ale motor do kocky je motor do kocky a divil by si sa ako by bobra a udrziavana 2,3 vytrieskala aj 3,5... no samozrejme tu by uz zalezalo aj na vodicovi...
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Piatok, 18. Apríla 2008, 12:48

No 2.3 M20 ma v E30 150PS a horsie vsetky dynamicke parametre ako 2.5 s rovnakou vahou motora, tak neviem, neviem, aj ked musim priznat ze v 2.3 som sa este neviezol :D . 2.8 je uz predsa M30B28 (184ps), to neviem ci sa oplati zastavovat ked moze rovno dat M30B35 ktora ma 211ps a motor bude vazit rovnako :D .
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Piatok, 18. Apríla 2008, 13:29

len stale nechapes podstatu ze tie dva motory su do kocky a maju neskutocny zatah od nizkych otacok az po obmezovac.
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Piatok, 18. Apríla 2008, 14:55

Preco maju potom vsetky dynamicke parametre horsie od ich vacsich "bratov" (M20B25 a M30B35)? Myslim tym, Vmax, 0-100, pruzne zrychlenie 80-120 na 5kvalt atd...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 19. Apríla 2008, 00:02

skaldo: suhlasim ze 2.3 M20 ma vyborny tah, citatelny v celom spektre, ziadne skokove nastupy...ale Nm a PS su raz jasne dane a ak das rovnakeho vodica do oboch motorov, jednoznacne vyhra 2.5... dalej by som jednoznacne preferoval 2.5 uz len preto, ze je to Motronic, ma lepsiu spotrebu a menej poruchovych casti ako zasrany Jetronic, ktory sa lubi srat na pockanie. Nezachytil som, ci to ma v chromaku alebo plaste, ale ked davat do plasta 2.3, tak je tam na prerabanie viac nez len plug&play.

A osobne si myslim, ze aj dobra 320 ma svoje caro, ked si clovek uvedomi, ze nie je vsetko len o vykone. :wink:
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
CRX160
Autor témy
Príspevky: 122
Registrovaný: 16.4.2008
Auto: E61 535d touring
Kraj: Prešovský

Sobota, 19. Apríla 2008, 08:16

:D dik za rady :wink: Ono je to tak ............. v papieroch je 2.3 motor ale riadiaca jednotka a aj ten motor co tam je je 2.0 .............. hmm myslim ze to spravim asi tak ze ho dam do kopy tak aby som s tym dosiel po druhy motor :D Nooooo a este som zabudol ........ je to plastak
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 19. Apríla 2008, 11:44

CRX160 napísal:
:D dik za rady :wink: Ono je to tak ............. v papieroch je 2.3 motor ale riadiaca jednotka a aj ten motor co tam je je 2.0 .............. hmm myslim ze to spravim asi tak ze ho dam do kopy tak aby som s tym dosiel po druhy motor :D Nooooo a este som zabudol ........ je to plastak


mimochodom, 2.3 a 2.0 su na pohlad rovnake, rozdiel je len v zapalovani :wink:
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný