... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk

Užívateľov profilový obrázok
misoJB
Autor témy
Auto: BMW e46, 330d
Kraj: Trnavský

Brzdy e46

Utorok, 2. Júla 2013, 16:22

Mám problém, dnes som išiel po diaľnici, začal som brzdiť a brzdový pedál mi začal tvrdiť. Nie štýlom tvrdne a brzdí ale práve naopak. Začal som stlacat pedál a auto ledva brzdilo. Takze naslapem brzdový pedál ale ten len tvrdne, nulové brzdené účinky. Pustím a pomalicky ale pomalicky zmäkne. V čom je problém? Poraďte prosím, :( som laik a potrebujem vedieť čo a koľko má to asi bude stať. Potrebujem to súrne vedieť diki :-"
Bmw e46 , 330d
2002r.v 135kw

misoJB
Autor témy
Auto: BMW e46, 330d
Kraj: Trnavský

Re: Brzdy e46

Utorok, 2. Júla 2013, 16:28

Sory za to ako je to napisane ale píšem to na ipade a mi to tu blbosti opravuje.

EBOLA
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Streda, 3. Júla 2013, 06:18

tvrdy brzdovy pedal je indikator posilovaca brzd. ako ked sa snazis brzdit pri vypnutom motore.

martiner
Auto: BMW e46
Kraj: Košický

Streda, 27. Augusta 2014, 15:32

ako dlho sa asi drzi tlak v brzdovej sustave po vypnuti motora? aspon priblizne, dik

PeqpeK
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský

Streda, 27. Augusta 2014, 15:39

niekde ti asi unika podtlak, alebo zla vakuovka...auto taha normalne?

martiner

Streda, 27. Augusta 2014, 16:12

auto taha v pohode, len pri 3jke a trosku liznutom pedali, naozaj minimum, skacka/taha tak prerusovane trochu, tak jemne