... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk

fox1k napísal:no čo viem, dáva sa jednohmotný zotrvačník + odpružená spojková lamela, neviem či sa to presne tak volá a neviem akú by to malo fyziku na auto. Vraj sú ale potom trošku vačšie vybrácie na neutrály. Viem, že si to ľudia robili na požotoch a passatoch
 
											 
											

maiki napísal:ja som nieco taketo vymyslal na moju E36 323i , no bolo mi povedane ze ak mam klimu, tak jednohmotny zotrvak to neutiahne... cize mi ostava pozerat len 2hm
 Povedal by som ze hlavny rozdiel je v tom, ze kluka je pruzne oddelena od zotrvacniku, kdezto ked das len odpruzenu lamelu, tak sice chranis prevodovku, ale kluku uz nie, je teda realnejsie riziko ze praskne.
 Povedal by som ze hlavny rozdiel je v tom, ze kluka je pruzne oddelena od zotrvacniku, kdezto ked das len odpruzenu lamelu, tak sice chranis prevodovku, ale kluku uz nie, je teda realnejsie riziko ze praskne.