... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

e39 m57 diagostika zavad

Nedeľa, 23. Júna 2013, 22:47

Zdravicko pani

poslednu dobu sa nam tu rozmohlo vela pripadov strat vykonu a pod. Co tak napisat svoje postrehy ako sa chyba prejavuje a co ju sposobuje? Nasledne by sa to neako zosumarizovalo.
Neverim, ze znizime drasticky pocet prispevkov na tuto temu, avsak nebude potrebne to pisat zakaznim znova, tuna by to mohlo byt pokope.


Zacnime napriklad

Opis zavady : ziadny tah turba do 2500 otacok, nad tuto hranicu auto taha ako drak
Inpa pise - Charge air pressure control
Ako riesit - je potrebne preskumat podtlakovu regulaciu turba
Mozne priciny - 1, prasknuta podtlakova hadicka/zasobnik podtlaku
2, odijdeny ventil podtlaku
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
ketxup
Príspevky: 253
Registrovaný: 8.6.2010
Auto: BMW 525D Touring E61
Kraj: Žilinský
Bydlisko: ZA, NO

Re: e39 m57 diagostika zavad

Pondelok, 24. Júna 2013, 16:21

Tak môj prípad

Opis závady: Strata výkonu a výrazné dymenie na čierno pri prudšej akcelerácií.
Pri diagnostike: neviem presne ang. (ale jednoducho odkazovalo na nedostatočný prísun vzduchu) Aj pri jednotlivých chybách postupom času vypisovalo čoraz nižší tlak, čo dokázalo tlačiť. Čakal som aj možnosť poškodenia turba.
Riešenie: V mojom prípade bolo netesné sanie a roztrhnutá hadica čo tlačí od turba (unikal tlak). Vyriešilo výmena sania a hadice.

Nie je to ešte úplne ono, ale výrazné zlepšenie oproti stavu predtým. Ešte tam bude nejaký pes zakopaný.
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: e39 m57 diagostika zavad

Pondelok, 24. Júna 2013, 19:50

Jaro skvelý napad , :thumbup:
ked sem začnem pisat moje postrehy tak možte čitat par hodin:)
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: e39 m57 diagostika zavad

Pondelok, 24. Júna 2013, 20:32

ides, mas solo :D
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
tomikelly
Príspevky: 907
Registrovaný: 2.1.2011
Auto: BMW e39 530d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Lučenec

Re: e39 m57 diagostika zavad

Pondelok, 24. Júna 2013, 22:30

Pri stlačení tlačidla klimatizácie na klímapaneli vypáli poistku F9

Opis závady: Klíma naplnená prečistená normálne fungovala. Zrazu som zacítil zápach niečoho zhoreného. Po vypnutí a opätovnom zapnutí sa vypálila poistka F9 a a klímapanel nereagoval.
Diagnostika: Neviem či INPA niečo napíše neskúšal som.
Možné príčiny: Ak je to pri stlačení tlačítka klímy iná možnosť ako selenoidová spojka klíma kompresoru nie je. Ak by to robili hneď po otočení kľúča klímapanel resp F9 napája viac vecí treba odsledovať ktoré tlačidlo vypáli poistku a podľa toho hľadať. Ak sa vypáli hneď môže to byť pomocné čerpadlo vody kúrenia, vyhrievané trysky ostrekovača len tieto veci sú priamo napájané.
Riešenie: V prípade odpáleného selenoidu jeho výmena.
BMW e39 530d M-packet | Príbeh
http://www.bmw-europe.eu
Kontakt: 0949 711 300

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 3 neregistrovaní