... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
kosti123 napísal:Niekde bude zoxidovana kostra, najskor na baterii. Tam mas potom pri dobijani velke straty a baterku nedobija ako by malo. Potrebujes zmerat kludove napatie na baterii, potom napatie na baterii ked auto bezi a este zmerat napatie v predu v motorovomn priestore ked uato bezi, co najblizsie k alternatu, ideane na bodoch kde napajas starovacie kable. Ak je niekde strata, nenameras rovnake napatie. AK je alternator novy, tak to fakt tipujem na straty niekde po ceste k baterke....nebolo by to prvy krat :)
kosti123 napísal:hlavne zmeraj alterantor, ci aj na nom klesne napatie.
kosti123 napísal:nemusis merat priamo na nom, staci pomerat na tom terminali kde pripajas startovacie kable - cierna plastova krabicka s velkym + pri pravom tlmici a niekde o dobru kostru..
kosti123 napísal:nemusis merat priamo na nom, staci pomerat na tom terminali kde pripajas startovacie kable - cierna plastova krabicka s velkym + pri pravom tlmici a niekde o dobru kostru..
kosti123 napísal:potom jednoznacne alternator
Pecho777 napísal:
No pekne - to teda nevydrzal moc dlho mam ho myslim 5-7mesiacov
Menil ho kamarat - dufam ze nebude problem
Vazne dakujem za pomoc - ak budes kupovat nieco v NAY mas u mna zlavu :) (samozrejme cim vyssia cena, tym vyraznejsia zlava :)) SS