... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
PyroSoul
Autor témy
Príspevky: 37
Registrovaný: 6.12.2012
Auto: E36 325tds
Kraj: Bratislavský

325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 20:08

Zdravím, ako už hovorí názov, je možne v kompakte 318tds vymenit motor za 325tds? čo by to obnášalo? (motor,turbo čerpadlo zrejme aj prevodovka to je jasné ale na čo som zabudol?) teoretická rovina len
Neexistuje hlúpa otázka, len hlúpa odpoved.
 
Užívateľov profilový obrázok
johnyfly1
Príspevky: 5880
Registrovaný: 1.9.2008
Auto: E36/316i compact
Kraj: Žilinský

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 20:24

fuj 325tds...iny motor neni?
E36 compact 316i           (||||)(||||)
 
PyroSoul
Autor témy
Príspevky: 37
Registrovaný: 6.12.2012
Auto: E36 325tds
Kraj: Bratislavský

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 20:33

to bola neskutočne inteligentná odpoved. dočkáme sa aj pokračovania? napríklad čo navrhuješ? v dieselovom prevedeni?
Neexistuje hlúpa otázka, len hlúpa odpoved.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 20:50

tie motory su celkovo rovnake, len je ina dlzka, takze na prevodovku to sadne, a ak das spravny rocnik tak aj kablovacka.. ale niesom si isty jazdnymi vlastnostami, ci to nebude nedotacave ako svina s tym motorom v predu, a tiez som nikdy nemeral compact, ci tam ten motor vobec vojde, ale ked je tam 323i.. ale paci sa mi tvoj napad :D

A aky iny motor by si tam chcel davat? M41 menit za benzin? to by bolo skutocne trivialne.
 
PyroSoul
Autor témy
Príspevky: 37
Registrovaný: 6.12.2012
Auto: E36 325tds
Kraj: Bratislavský

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 21:00

Konecne rozumna odpoved. Ide o to ze sa mi lubi kompakt ale v dieseli je len 1.8tdsko. A povedzme si jak je, ten motor je hovno. Tak ma napadlo takto vyriesit dilemu :-D
Neexistuje hlúpa otázka, len hlúpa odpoved.
 
Užívateľov profilový obrázok
DonKorleon
Príspevky: 688
Registrovaný: 2.9.2012
Kraj: Bratislavský

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 21:04

sadnut by to malo miesta tam musi byt tak ako v sedane kedže su až po čelne okno tie auta rovnake
 
Wincik
Príspevky: 1242
Registrovaný: 28.10.2011
Auto: BMW 325 TDS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Tvrdošín

Re: 325TDS do compactu

Pondelok, 20. Mája 2013, 21:34

1.8 TDS s chipom na nejakých 80 kw....by nemuselo chodiť zle......ale s 325 TDS....a ešte ...evry mod...alebo chip....pfuuu to by mohlo byť zaujmave :)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: 325TDS do compactu

Utorok, 21. Mája 2013, 06:58

vysvetlí mi niekto čo je to ten evrymod či čo? nie link z youtube to si viem vyhľadať aj ja, ale normálne vysvetlenie ako to funguje a čo to je
lebo z tých videí sa mi zdá že je to len taká kktina že pridáš dávku paliva na max. hulí to ako starý kamión a ide možno o chlp lepšie


inak prevodovka by mala byť podľa katalógu rovnaká, ale tak 1,8tds má 215mm spojku a 2,5tds má 228mm tak teraz neviem
keď kúpiš motor komplet s kabelážou, RJ, EWS, kľúčmi tak by nemal byť problém, ale asi budeš musieť tam dať novší typ motora s HDK čerpadlom (cca od roku 95 vyššie)
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Dessirer
Príspevky: 405
Registrovaný: 28.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: 325TDS do compactu

Utorok, 21. Mája 2013, 09:23

prepac OT .. Viktor tu som ti to uz raz vysvetloval :) bmw3-e36/bmw-tds-tlak-turba-t75622.html?hilit=evry%20mod ale je to takto...

no vlastne ak co chces tak polopatisticky vysvetlit tak je to takto:

poznas tu malu kocku do ktorej ide hadicka zo sania ?? je to MAP senzor, tj snimac tlaku turba. Ten sluzi na to ze ked sa zvysi tlak v sani (tj turbo zacne tlacit) tak dava signal do riadiacky aby pridala naftu na cerpadle. Tento snimac je napajany 5V. Ak je tento snimac naplno vytazeny tak do riadiacky posle 4,97V co v podstate riadiacka vyhodnoti ako pretlakovanie a odpoji cerpadlo aby zabranilo zniceniu motora. Tj. podla tabulky pri 0,7bar ma davat 3,69V (to je vlastne plny vykon turba)
Takze ty tento snimac odpojis, a v stekry prepojis pin + a pin signal o drotikom ... tym bude ti to davat 5V permamentnych ci bude auto na volnobehu abo plne zatazene no bude ti to padat do nudzaku. Ty potrebujes okresat tych 5V na 3,69 co sa robi prave tym odporom. Tak isto sa da nahradit tento staly odpor aj potenciometrom takze si to budes vediet viac menej nastavit rucne podla potreby. Cez cip pridas iba 4mg nafty.Tymto pridas kolko chces.. al ked tento mod urobis na MAPe lebo tym prides o smoke, a torque limiter. Lepsie to je urobit na tom kabli co ide do stekra na cerpadle.
A potom sa bude vlastne riadiacke zdat ze turbo ide naplno aj ked nejde a bude sa motor prechlastavat naftou.

:) Dufamze som sa nedoplietol .. To je v podstate ten Evry mod ... len ten odpor spajkuju na ten signalovy kabel co ide od MAP senzora do cerpadla co by som nerobil tie kable mozu byt prezrete a neda sa to len tak lahko zas vratit spat a je s tym vela roboty.
napr on to ma aj cez vypinac cize vie to vypnut a ma tam aj potenciometer takze si vie to napatie nastavit ako potrebuje (cize aj davku paliva) ..http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... osw#t=120s
http://qcwo.com/technicaldomain/wp-cont ... at-mod.gif

Ak chces kludne napis SS :)



Piece a Hawk

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný