... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Utorok, 2. Apríla 2013, 19:58

 
Užívateľov profilový obrázok
Ritchey
Príspevky: 504
Registrovaný: 10.12.2007
Auto: BMW 530d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: BN

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Streda, 3. Apríla 2013, 09:39

csuka530d napísal:
http://www.bmwtt.sk/zaslepky.html


dakujem presne toto som potreboval :) a ktore treba objednat, 6ks velkych?
BMW E39 530dA 142kw M/p-black (Born in Dingolfing 07/05/2002) (adopted in 2009)
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Streda, 3. Apríla 2013, 09:58

Myslim ze potrebujes velke napis simikovi podla motora ti posle
 
Užívateľov profilový obrázok
slacker
Príspevky: 92
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: E39 530dA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/TT

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 07:43

Hosi ake by mali byt spravne tlaky vo valcoch na tomto motore?
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 08:51

dobra otazka :-k
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 09:10

to nieje ani tak podstatne ako rozdiel medzi valcami, ktory ma byt u diesla do 5Bar-u dobreho motora vsak skor rovnake, tlak noveho priamovstrekoveho dieslu je az 27Bar, hranica opotrebenia je 17, niekto by to mohol zmerat co uvidite, ja som na komorkovej felicii s najazdom asi 700 000 nameral tlaky este tesne nad hranicou, tak by ma zaujimali slavne diesle nevediace BMW :D
 
Užívateľov profilový obrázok
slacker
Príspevky: 92
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: E39 530dA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/TT

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 13:40

Mna zaujimala nejaka normovana hodnota tohto motora, kedze mi vcera merali tlaky. Vysledku som sa moc nepotesil. Teraz neviem v akej jednotke mi to servisak hovoril, ale prvy valec 29, zvysne 35. Zaujimave, ze pred opravou hlavy som mal problem na druhom valci. Takze to asi posrali pri repase. Dalsia vec je, ze pri skladani si tiez moc zalezat nedali. Nielenze nepremerali tlaky ale konecne viem, kde sa tratila chladiaca kvapalina (na prirube do motora), veko ventilov humusne, olej vsade mozne, este neviem ako je na tom turbo, vackove hriadely vraj neboli dostatocne mazane, takze ich musim vymenit a niektore zo vstrekovacov neboli riadne pritiahnute! Slahne ma, uz som to auto davno preplatil opravami a teraz dalsia.
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 15:40

slacker napísal:
Mna zaujimala nejaka normovana hodnota tohto motora, kedze mi vcera merali tlaky. Vysledku som sa moc nepotesil. Teraz neviem v akej jednotke mi to servisak hovoril, ale prvy valec 29, zvysne 35. Zaujimave, ze pred opravou hlavy som mal problem na druhom valci. Takze to asi posrali pri repase. Dalsia vec je, ze pri skladani si tiez moc zalezat nedali. Nielenze nepremerali tlaky ale konecne viem, kde sa tratila chladiaca kvapalina (na prirube do motora), veko ventilov humusne, olej vsade mozne, este neviem ako je na tom turbo, vackove hriadely vraj neboli dostatocne mazane, takze ich musim vymenit a niektore zo vstrekovacov neboli riadne pritiahnute! Slahne ma, uz som to auto davno preplatil opravami a teraz dalsia.

Prave preto si radsej nakupim potrebne naradie a vsetko si spravim sam, nez platit niekomu za sfusovanu robotu...jedine hlavu doma nezrovnam, ale tam aspon vidim vysledok a nemaju pri tom co posrat...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 15:45

Prave preto si radsej nakupim potrebne naradie a vsetko si spravim sam, nez platit niekomu za sfusovanu robotu...jedine hlavu doma nezrovnam, ale tam aspon vidim vysledok a nemaju pri tom co posrat...[/quote]




úplný súhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tiež sa riadim takto.

+ ta ošklbu ako svinu (ved mas na BMW tak maj na servis)
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 16:07

tak neviem v com, a cim to merali, ale cislo 35 sa tam urcite nikde neobjavuje, normovane hodnoty som ti prave napisal, par prispevkov vyssie, takze staci citat.
 
Užívateľov profilový obrázok
slacker
Príspevky: 92
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: E39 530dA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/TT

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 17:35

Viem ze si tie hodnoty uviedol, vsimol som si. Preto som napisal, ze neviem v akych jednotkach mi to hovoril. Este sa na to spytam, mozno som sa ja pomylil. Sam si to bohuzial spravit nedokazem a ani nemam kde. Na to, kto mi to opravoval sa aj ja cudujem, ze to takto sfusovali, radsej sa nepytajte kto to bol (na fore ho pozna vela ludi :). Hlava bola robena u Simalcika v TT a ocividne aj to sa da posrat. Nechcem zatial nikoho obvinovat, uvidime ked bude hlava dole.
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 17:54

Nezzabudni potom porozpravat,tak aj u teba to bude na dlhy pripad, :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
slacker
Príspevky: 92
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: E39 530dA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/TT

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 19:06

Vynatok z knihy "BMW 5 E39 Jak na to?

"Rozdiel kompresnych tlakov medzi jednotlivymi valcami smie byt max. 1,5 bar.. Vyska nameraneho kompresneho tlaku nie je dolezita, pretoze mimo ineho zavisi od pouziteho meracieho pristroja. U vznetoveho motora by mal byt min. 20 bar."
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 19:14

zas taky uzky ten rozdiel byt nemusi, ale berem, je to CR motor, a tam sa meria uhlove zrychlenie kazdeho pracovneho cyklu, a podla toho kalkuluje korekcia davky, ked budu velke rozdiely bude to mimo rozsah. Ale stym ze na tlaku nezalezi by som nesuhlasil, ked ten diesel vybehas, a tlaky klesnu pod 20Bar, tak pri -25°C proste nemusi nastartovat, pripadne zacne vynechavat, horsie spalovat.. zmerajte to znovu, nieje to ziadna magia, bud pri tom, merak je na 100% v Baroch, zapis si tlaky ,a hned budes mudrejsi, pri velkom rozdiele potom spravit kruzkovy test s olejom do valca, a uz vies presne kto co kde dojebal :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
slacker
Príspevky: 92
Registrovaný: 13.12.2009
Auto: E39 530dA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/TT

Re: motor m57 142Kw utrhnuta klapka

Piatok, 5. Apríla 2013, 22:18

Chalan co mi to teraz robi nie je lama, na zmeranie tlakov si este volal chlapika co ma nejaky lepsi pristroj. Ked som tam prisiel, tak zhavice boli namontovane, takze to asi robili cez vstrekovace? Tie boli dole.

Teraz som nasiel na jednom zahranicnom fore rozoberat podobny problem, chlapik tam napisal:

"Right, I have spent couple of days doing all sorts of checks on it, injectors are fine, timing is fine, checked the compression and cylinder 6 is at 20 bar the rest are at 35.
What could be causing loss of compression, has any one came across something similar?
Will be taking the head off in the next couple of days."

Takze ja neviem, ale asi tych 35 nie je blbost alebo ozaj zalezi od meracieho pristroja alebo sposobu merania.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných