Aby som to tu trocha rozbil a ozivil
Dnes som bol vo firme, ktora mi ma robit CNC upravu stredov z diskov, bohuzial po 7 tyzdnoch neboli schopny to vyriesit ani po pocetnej mailovej komunikacii, takze stredy som si zobral a zasiel do druhej firmy, ktora je 700m dalej v tom istom priemyselnom parku. Na moje prekvapenie, asi 45rocny typek, okuliare, fuzy, karovana kosela (klasicky oldschool strojar) vybehol von, disky som mu ukazal, nabehli sme do dielne plnej chlapov v jeho veku a ihned si zacal znacit a kreslit, ze co od neho chcem. Prekvapilo ma ked mi vravel ze on si davnejsie vrtal disky na Leon-a takze presne vedel, ze co pozadujem.
Malo by to byt hotove tento tyzden takze som zvedavy.
---
No a po uspesnom odovzdani stredov inej firme som si dal sprint s klubakom Rixom, dopadlo to celkom fajn (cakal som, ze to dopadne horsie).
e36 323i :
188 odbrzdenych koni, KN sanie, M3 vykuchany vyfuk, skrupiny namiesto prednych sedaciek, 16tky plechy + vodic cca 70kg
Ja : seria, automat, 18tky disky, o cca 200kg tazsie auto + 110kg sofer
Dali sme nejake 4 jazdy do priblizne 110kmh, kedze cesta nebola moc dlha a chalan ma vytrel o +- 2 dlzky auta. S vysledkom som spokojny na to, ze mam automat a auto inej vahy.
Rande si zopakujeme ked na e36 obuje 18tky disky, takze som zvedavy, kolko to spravi. Rad by som si skusil nejaky pretek 0-200 popripade 80-200 na dialnici, kde by som mal mat teoreticky vyhodu dlhsich prevodov a kedze na automatoch sa hydromenic "vypina" niekde pri 50kmh.
Tesim sa, ked tento rok nahodim zvody a vyfuk..nejake poniky vzdy potesia
