... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
čistý prúser. Popravde už som mal vybraté nové auto. Moje E39 523i r.1996 má najazdených 370.000km a doteraz som s motorom nemal žiadny problém. Problém - (Všetky problémy) vyriešila výmena tlakového regulačného ventilu 11151703484 a prívodnej hadice = asi 70€ za materiál. Olej mi už vôbec nežerie a voľnobežné otáčky som snáď nikdy nemal tak nízke. Motor ide ticho a hladko. Ten "tlakový regulačný ventil - odlučovač oleja" som potom rozobral. A čo sa nedalo som rozpýlil 
lukaslh napísal:tiez dolievam liter na 1000 kmmotor m42b18 nabehane 250 000km... no vecsina vytecie, treba mi pretesnit cely predok...
http://www.goldeagle.com/products/?ProductId=41&print
Skus toto.. su nato vcelku dobre ohlasy v USA co sa týka malých netesností...
ja som to teraz pouzil s novým olejom a uvidim ci zaberie na netesnu olejovu vanu...
malo by to renegerovať tesnenie a ako keby ich napúčať aby znova tesnili ako nové...
dá sa to objednať v akychkolvek autodieloch na SR
Bengalll napísal:Mám motor M52TU (523I) a odkedy som pomenil niektoré tesnenia a vymenil separator oleja aj s komplet hadicami a namiesto Castrol 5W-40 Magnatec som zmenil snačku oleja na Shell Helix Ultra tiež 5W-4O som od poslednej výmeny pred 7000 KM nedolial ani kvapku oleja....
Predtým som doleval každú chvílu...
Mám nabehané 326 XXX KM