Streda, 20. Februára 2013, 10:09
Neviem ako je riesene olejove cerpadlo na tychto motoroch, ale napr. na M54 sa stava, ze sa uvolni matica, ktora drzi jeho ozubene koliesko a cele koliesko sa potom uz len hompala na retazi a cerpadlo netlaci. Blbe je, ze kvoli tomu treba dat dole vanu, co nie je az take jednoduche vzhladom na to, ze je tak blbo prevlecena ponad napravnicu a bud tu maticu privarit alebo ja som ju poistil loctite lepidlom. Potom je este v cerpadle piestik s pruzinkou, ktory funguje ako regulator tlaku, tam som menil pruzinku (stala asi 4 EURa v bavarii, ked som to uz mal rozobrate tak som to vymenil preventivne)...
EDIT: Pozeram, ze na tds je to uplne inak a pumpa je hnana priamo klukou...
Naposledy upravil/-a
pelo v Streda, 20. Februára 2013, 13:27, upravené celkom 1 krát.
BMW -Bayerische Motoren Wergel
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex
pribehe36 316i Compact '97 -ex
pribeh