... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
miro1234567890
Príspevky: 30
Registrovaný: 18.8.2012
Kraj: Banskobystrický

Re: Rozbory nafty

Štvrtok, 27. Decembra 2012, 07:52

aditíva poškodzujú DPF ?? to sú fakt odborníci,čo ti to povedali v tom servise.....skkôr aditíva chránia DPF,lebo nafta zhorí dokonalejšie, teda čím menej auto čmudí, tým menej zanáša filter pevných častíc.....dokonca ani EGR nie je tak zasratý,ked celoročne dávaš prísady....mne sa páči castrol TDA ,lebo aj spotreba je čosi menšia, s VIF om mám pocit,že auto je hlučnejšie a spotreba vyššia ......je to ale môj subjektívny názor...
Prísady dávajte do nafty,lebo súčasné bezsírové nafty sú robené na ochranu životného prostredia ,nie motora!! pamätajte,že piestik v tryske je mazaný iba naftou,pokial je suchá, tryska trpí a zadiera sa !! takisto pokial nafta pení,znamená to že má v sebe vzd.bublinky ,a táto nafta pokial prebieha tryskou a má bublinky,tiež zadiera trysky pomaly ale isto,lebo vzduch piestik nepremaže !! preto celoročne dávajte prísady !! pumpy prísady nedávajú preto,lebo nafta by bola ešte drahšia ako je, v súčasnosti neplatíte v cene nafty kvalitu ale spotrebné dane z ktorých živíme úradníkov, cigánov a zvyšnú štátnu zberbu...
ADAC nemecký tvrdí že po najazdení 150 000km auto je v čudu?? nech sa príde pozrieť ku nám do RS,ukážem mu Sprintery čo majú cez milion km odjazdené alebo 8 ks fiat ducato,čo majú po 850 000km....motor po 150 000 km je vo výbornom stave,samozrejme,že tam boli menené filtre načas a takisto olej.....V nemecku behá plno starych golfov 4 , ktoré majú daleko viac najazdené ako 150 000km a sú vo výbornom stave....Po takýchto hlúpych správach si potom ludia myslia,že auto čo má 150 000km je na zahodenie, a preto bazáristi sťahujú km ostošesť, hoci majú bazáre plné áut,čo mali na tacháči 400 000km a v pohode.....len blbá slovač si myslí,že každé auto mal dôchodca,a jazdil na nom do kostola ajto iba 2 krát do roka....každé BMW z rokom výroby trebárs 2006 má najazdené 150 000km, najmä tie tmavomodré z nemecka...tmavomodrá farba je v nemecku farba služobných áut, a každé služobné auto v nemecku dennodenne jazdilo .Kedže nemecko je obrovský štát aj vzdialenosti medzi mestami sú tam velké !!! ku cti ale slúži super povrch ciest a poctivosť autoservisov....http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... ych-castic
 
Lukynko
Príspevky: 292
Registrovaný: 28.11.2010
Auto: E34 2.5TDs-ko :)
Kraj: Košický

Re: Rozbory nafty

Sobota, 5. Januára 2013, 22:18

TENTO CLANOK NEJE URCENY NA PROPAGACIU ANI NA REKLAMU JEDNA SA O CISTE MOJ NAZOR A KRATKODOBE SKUSENOSTI

Aditivum do nafty.... Hej..daval som...rozdiel? Necitil som...Mozno motor to citil.
Jeden technik mi ohladom aditiva povedal: Ked Vam to nejde do penazi hrozne, davajte to tam, motoru to neuskodi a trosku pomoze.
Vela vsak zalezi od kvality nafty.Ak budeme tankovat topny olej, mozeme cakat co...? Ze motor nam jedneho krasneho dna vypoveda sluzbu.
Snazit sa vsak tankovat od spolahliveho zdroja a ne vzdy plati ze- lacna nafta - dobra nafta. Potom raz za rok vyryhat 100E za nastavenie cerpadla to su centy ktore usetrime pri tankovani sajrajtu.
Alebo si polozme otazku ked poniektory si zozenu bokom naftu vsak? , ze ako ta nafta vyzera, ako smrdi s kade je ako dlho stoji. Repas cerpadla - 300E a viac.
A zas netreba cakat zazraky ze aditivum nam zo sajrajtu co je dobry do dieslovych rusnov kde diera vstreku je velka ako maly palec spravy neuveritelne vykonu naftu.
Ked tankujem na LUKOIL o Furca KE tak auto ma problem niekedy dokonca sa mi stalo ze mi nafta zamrzla pri -8C (3 hodiny a 3-X teplovzdusna pistol, autonabijacka a slovnik vybranych slov nakoniec to spravil)
Ked som na Shell-ke tankoval auto v pohode, studeny start zvladlo.

Cize si polozme otazku a trosku skusme slovensku naturu skrotit- Neoplati sa dat tot 1-3 centy viacej za kvalitnejsiu naftu ako tankovat humus, bordel, somariny a potom pisat na fore prispevky ako: Netaha, Nestartuje, problem s cerpadlo, vstreky-problem?
Ja som si cerpadlo dosral a vyrihal som 100E za nastavenie lebo som chcel usetrit trosku usetril som hovno!
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 00:55

keď tak smelo hájiš "kvalitu" SHELL...
tri nádrže dozadu som dal full nádrž Shell fuel save, samozrejme aj Vif ako vzdy, vysledok?
spotreba o 0,5L vyššia = žralo viditelne viac, skakali otáčky :wink: odvtedy uz aj keby ma mal šlak trafit, v NMnV Shell nikdy nedam, zostanem pri Agipe ako xy nádrží doteraz. :smile:
takze, na znackovej pumpe sa tankuje žumpa. a naopak, ja u Lukoil na D1 Hrádok, som viditelny problem nemal, resp. nespozoroval som nič.
...
a obavam sa pri starsich diesloch, t.j. ne - common rail by som to až tak strasne nevidel s tou naftou, kedze repas tds cerpadla, stoji tolko co CR vstrek :(
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
Užívateľov profilový obrázok
mys_iak
Príspevky: 3303
Registrovaný: 14.3.2009
Auto: Bmw F31 316d
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: SG, Schweiz

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 09:10

tak tak shell ma hnoj namiesto nafty v tych nadrziach....

tankoval som parkrat shell a stale zvysena spotreba... ci na SVK tankovana alebo v CR... pridavaju totiz biozlozku co som sa dopocul az 30% na inych pumpach ked mali biozlozku aspon to tam napisali napr.v PL pumpy Lukoil alebo BP

cize ked tak tankovat OMV aj s AGIPom som zatial nemal zvysenu spotrebu... slovnaft nemam oskusany a ani benzinu cesku...

Luk oil som mal tiez vacsiu spotrebu porovnal by som to so shellom...
Bmw F31 316dAT
ex: e61 530iA+LPG
e36 320Ci+LPG
e39 530dAT
e46 320dT
e91 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 12:33

Na Shell v NM som už čo to natankoval, nikdy žiaden problém, to isté aj Shell v TN, čo tu viacerí písali o hroznej nafte.
Známy raz natankoval s naftou vodu na OMV v NM. Ja tankujem kde ma napadne, poväčšinou Shell v NM aby sme boli konkrétny, no bral som aj v TN, v ZA Slovnaft, Shell, OMV, na Agip v Dubnici proste hoc kde po ceste. Nikdy žiaden problém. Skôr je to o šťastí, od.báva sa všade, až raz natankujete vodu s palivom, tak smola.
Ak chcete natankovať naozaj iné palivo, choďte do A alebo DE, nie do postkomunistických krajín.
Nur Original ist Legal.
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 12:58

Milos ale podla obrazka mas E34 teda predpokladam 525tds ktory nemozes porovnavat s CR KOM hentie zozeru aj raciol olej . Takze problemy s naftou ani nemozes spozorovat.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2235
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 14:57

Nie e34 už nemám. Sám jazdím na rotačke s priamym vstrekom, otec na M57me má na SK naftu a prevažne Shell NM najazdené najazdené cez 120tis bez akéhokoľvek problému. Prednedávnom pri diagnostike kontrolované a ževraj sú v super stave, neviem čo TT simikovi presne napísalo no tak mi bolo povedané. Proste je to o šťastí. Prípadne o tom, ako nová je tá ČS.
EDIT: kontrolované boli vstreky.
Naposledy upravil/-a Milosss v Nedeľa, 6. Januára 2013, 15:13, upravené celkom 1 krát.
Nur Original ist Legal.
 
Lukynko
Príspevky: 292
Registrovaný: 28.11.2010
Auto: E34 2.5TDs-ko :)
Kraj: Košický

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 15:05

bramborak - hned prva veta pisana VELKYM PISOM
V KE na Shell-ke netankujem.Obcas...chodim zvacsa do VT. Akurat viem, ze cely rok som tankoval na LukOil na Furci v KE a za rok mi rozstelovalo cerpadlo. Som nevedel ani nastartovat. Podla mna...neda sa presne odhadnut ze ktora nafta je najlepsia. Ja na TESCO naftu mam problemy. Kamarat ma 406-tku a krive slovo nemoze povedat. Na Slovnaft-e sme tankovali a s V3S-kou sme mali problem prazdny hore kopcom 40km/h vyjst.
Celkom ina nafta je ked tankujem v KE a celkom ina je ked vo VT, PO. A keby som spravil anketu tak sturim hlavu do srotovnika ze kazdy by vravel nieco ine.Ako som cital, niekto problem so Shelkou nemal iny mal, MYSIAK na Shellku mam tazke srdce, ja nemozem sa stazovat...
Cize jednoznacne sa neda urcite zos istotou iste urcite ktora nafta je najlepsia.
 
oseldusan
Príspevky: 332
Registrovaný: 4.4.2009
Auto: Ex E39, E61, F10,G05
Kraj: Žilinský

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 17:58

No ja osobne tiez tankujem vacsinou Shell, a to v ZA, sem tam na Cerveniku ked nevyda, a potom Rakusko dialnica a Nemecko vacsinou mimo dialnice. Nikdy som nemal problem. ( auto e39, e61 ).

Ovsem raz som natankoval na OMV v CA ( samozrejme som tankoval viac krat ) , ale jedneho pekneho dna minuly rok ( sa mi zda ze minuly rok to bolo, pripadne predminuly) v zime som natankoval, a v -20 som uz nenastartoval ( e39 ) . Druhe auto e61 s naftou zo shelky nastartovalo v pohode ten den, dokonca az do -30 v tom case. Dokonca, ked som volal kolegovi, ze som natankoval na OMV a nenastartoval som, povedal mi ze akurat si bol kupit cigarety na tej OMV a ze bola zavreta a potichu mu povedali , ze im zamrzla nafta v stojanoch ?! Ci je to pravda s tym zamrznutim neviem, zavreta vsak bola :smile: . S tou e39 som musel cakat na -6, potom v pohode nastartovala. Ked som tam dal tu Shelku zo ZA , o dva tyzdne pri -26 v pohode startovala.

Inac odvtedy , co som na tej e39 menil zhavive , auto nastartovalo vzdy , aj ked bolo menej ako -30. Teda vzdy ked bola baterka nabita . Ale to uz je ina diskusia , preco mi sem tam e39 vybije baterku - doteraz neviem preco, ale uz to riesim druhou starou baterkou v kufri :smile:

Takisto sa mi stalo cca 5 rokov dozadu na Slovnafte v ZA ( vypadovka na Blavu) , som natankoval plnu nadrz do Opel Kadett, a rano som nenastartoval. Ako niekto pisal , to auto si fici aj na repkovy olej. Vybral som z toho auta palivovy filter a vyklepaval z neho ztuhnuty parafin !!!. Musel som bohuzial pockat az kym prestalo mrznut :( . Bolo nieco okolo -20.

Takze ja osobne si myslim , ze to je o stasti. A preto sa snazim tankovat podla toho ake konkretne skusenosti som mal ja a to - ako som pisal Shelka v Za na vypadovke na Blavu, potom Shelka v Rakusku , Nemecku, CZ a PL, a ak nenajdem shelku v tych krajinach tak Aral, Agip.

Nastastie som az na tie dva problemy , co som popisoval nemal ziadny iny problem s palivovou sustavou. Teda teraz ma napadlo, ze mi odislo podavacie cerpadlo na e39 , to co je pod sedackou vodica. Neviem vsak preco , a kde bolo natankovane ( Bol som vtom case dlhodovo mimo Slovenska , a jazdila moja manzelka , teda natankovane bolo bud OMV Cadca , alebo pumpa na Starej Bystrici , neviem vsak ako sa vola ) > Tuto zavadu vsak nedavam za vinu nafte , ale skor vysokemu najazdu co je na aute.
Na e39 som uz dal 1000 tis, na e61 90 tis, a na tom Kadete nieco okolo 150 tis km.
ex E39 525D facelift
E61 530XD facelift
F10 530XD
G05 45e
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 22:16

ja tankujem kde je lacnejsie, raz rakusko, raz polsko alebo aj tesco, lukoil a pod... vzdy ale s VIFkom. No a minule som sa nechal prehovorit ist na shellku pri vyjazde z blavy na senec - pezinok, tak som dal plnu a ked uz premiova tak som teda nedal VIF. Na druhy den rano (v noci okolo -8C) som zazil najhorsie startovanie tuto zimu, nic strasne ale auto prvykrat dost zavahalo... minulu zimu pri rovnakom style tankovania som nakopol aj pri -30C.

moj nazor, je jedno kde, hlavne s VIFkom :smile:
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
oseldusan
Príspevky: 332
Registrovaný: 4.4.2009
Auto: Ex E39, E61, F10,G05
Kraj: Žilinský

Re: Rozbory nafty

Nedeľa, 6. Januára 2013, 22:35

No ja osobne nedavam premiovu naftu ( ked som vela jazdil cez Polsko, daval som iba Premiovu Shelku, ale to bola cena trosku inde ako teraz , ale hlavne rozdiel medzi premiovou a obycajnou bol niekde inde. ). Teraz SK, A, DE davam obycajnu. VIF som nedaval nikdy. Mozno zacnem :smile: Teraz sa snazim davat na Slovensku ( vracaju mi DPH ) a ked uz som "mimo radius auta" davam v nemecku, kde je nafta aj tak lacnejsia ako u nas :cry:
ex E39 525D facelift
E61 530XD facelift
F10 530XD
G05 45e
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: Rozbory nafty

Štvrtok, 10. Januára 2013, 10:54

Kdekoľvek už takujete, tankujte jednu a tú istú značku (toto platí hlavne pre novšie auta) a tankujte na staniciach, kde chodí veľa ľudi.

Ja osobne tankujem OMV MaxxMotion Diesel resp. MaxxMotion 100 do M-ka a žiadny problem aj pri vysokých mrazoch. Jediný krát kedy som mal problémy, bolo keď som v Rakúsku natankoval V-power od Shell to M-ka. Vtedy mi auto skoro na každej červenej (pri brzdení) skapalo.
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1381
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Rozbory nafty

Streda, 23. Januára 2013, 08:40

Chlapi mozete mi hodit link prosim Vas ktore presne aditivim davate do 530d E60 jasne ze aj ina motorizacia BMW

jedna sa mi o letnu naftu, zimnu naftu

je take nieco aj pre benzin ?
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
patriotXT
Príspevky: 251
Registrovaný: 6.3.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Trnavský

Re: Rozbory nafty

Streda, 23. Januára 2013, 10:15

 
Užívateľov profilový obrázok
Igmaus
Príspevky: 681
Registrovaný: 14.10.2012
Auto: G20 330dx
Kraj: Trenčiansky

Re: Rozbory nafty

Streda, 23. Januára 2013, 14:28

Ja lejem VIF letný aj zimný podľa sezóny do E91 320d aj do F10 535d plus do štyroch dodávok čo máme vo firme :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných