serwo napísal:Ak by ti vynechaval niektory valec, tak okamzite by si mal dostat info na BC o urychlenom zastaveni vozidla, mam taky dojem.
Odstavený valec mi nevypisuje. Asi to je bezpečné, lebo EDM vypne aj injektor,
takze sa palivo do valca nedostava...
POZREL SOM NA MOTOR:
odpojil som pri zapnutom motore cievku k 5 a 8 valcu - žiadna zmena na behu
motora = sú asi vypnuté cez EDM (sviečky z 5 a 8 valca boli čierne)
Potom som rozobral EDM, či nie sú odpálené tranzistory, čo spínajú zapaľovacie cievky,
--> tranzistory boli všetky uniosono OK.
Potom som nastriekal Kontox-sprayom zasuvky k EDM modulu aj všetky ostatné
dostupné kontakty a zasuvky.
Ku každej cievke ide farebný vodič, ktorý je na EDM káble
napojený cez "živú spojku", ktorú sa dá odizolovať.. Všetky 2 x 4 spojky som odhalil,
a pri zapnutom motore som sa dotkol kostry a druhou rukou tej farebnej žily od cievky.
Kopali VSETKY pravidelne (sú tam kV), takže to mi už motor šlapal na 8 valcov.
Injektory sa dajú počúvať priloženým dlhým šroubovákom, všetky klepali OK.
Tak som vyrazil do ulíc, a na dialnicu, auto išlo ako drak ZIADNE TRHANIE v prevodovke.
Potom na križovatke, pri voľnobehu, opäť nepravidelný beh motora, trasenie.
Zase to išlo iba na 6 valcov... Kua !!!
BUDE TO NIEKDE V ELEKTRIKE ?
P.S. Ešte som našiel jednu podtlakovú hadičku, ktorá mala dieru.
Ma číslo: BMW 1-730-227. Tá malá potvora vedie od "PCV valve" k potrubiu nad Injektormi...
Zháňam tú malu gumenú hadičku: BMW 1-730-227,
Ak to nepomože, skusim vymeniť celý "PCV Valve"...