... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
bramborak napísal:vyzeralo rovnako to ložisko. ale vystredenie lamely sa robilo "od oka". moze to byt tym ?
Laco19 napísal:To urcite nie, ked nevystredis lamelu tak maximalne nesadne primarny hriadel prevodovky do vodiaceho loziska. Ak si ho tam dostal tak je to OK a prvym stlacenim spojky aj tak sadne dokonale.
Kolega svojimi otazkami zrejme smeroval k otazke ci staci zdvih vypinacieho loziska na vypnutie spojky ale ak som ta spravne pochopil, tak staci - tebe spojka vypne dobre ked stlacis pedal do 3/4 drahy. No ked stlacis az na podlahu tak sa pojka opat trosku zopne?
Jednou z pricin trhania pri rozjazde moze byt uvolneny alebo zle namontovany pritlacny kotuc. Ak si pouzil pri montazi pritlacneho kotuca intuitivny postup, tj postupne pritahovanie originalnymi skrutkami tak si to asi dost odniesli zavity a to moze byt pricina problemu.
bramborak napísal:ja som to nerobil,tak neviem ako to bolo doťahované...
Laco19 napísal:To urcite nie, ked nevystredis lamelu tak maximalne nesadne primarny hriadel prevodovky do vodiaceho loziska. Ak si ho tam dostal tak je to OK a prvym stlacenim spojky aj tak sadne dokonale.
Kolega svojimi otazkami zrejme smeroval k otazke ci staci zdvih vypinacieho loziska na vypnutie spojky ale ak som ta spravne pochopil, tak staci - tebe spojka vypne dobre ked stlacis pedal do 3/4 drahy. No ked stlacis az na podlahu tak sa pojka opat trosku zopne?
Jednou z pricin trhania pri rozjazde moze byt uvolneny alebo zle namontovany pritlacny kotuc. Ak si pouzil pri montazi pritlacneho kotuca intuitivny postup, tj postupne pritahovanie originalnymi skrutkami tak si to asi dost odniesli zavity a to moze byt pricina problemu.