... všetko o BMW ...

Moderátori: MT-SPEEDY, vilo

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

alpina kachle..

Štvrtok, 13. Marca 2008, 20:35

fuuu.. dobra pecka.. :shock: :lol:
Prílohy
255971_8_full.jpg
255971_8_full.jpg (51.73 KiB) 1460 zobrazení
.
 
Užívateľov profilový obrázok
ancaaa
Príspevky: 479
Registrovaný: 20.11.2007
Auto: e46 330ci
Kraj: Košický
Bydlisko: valalský chlapec

Štvrtok, 13. Marca 2008, 22:38

heh pjekne ustredne :D :D :D
E46 330Ci SMG1

život je hra,hrajte ju naplno...
 
Ďuri320
Príspevky: 621
Registrovaný: 19.8.2007
Bydlisko: MA

Štvrtok, 13. Marca 2008, 22:56

oranžáda...kde je schovaný autogén :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
rasto524
Príspevky: 595
Registrovaný: 7.3.2008
Auto: bmw e39 530i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Spojene VAŽECké emiráty

Štvrtok, 13. Marca 2008, 23:12

no ti poviem tie motory boli pecky tusim ze prave tieto bi-turba mali viac koni
ako 750i a to boli 3,5 takze autogen tam asi netreba
bmw e39 530i "01
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Piatok, 14. Marca 2008, 10:59

Malo to v serii do 360PS (max plniaci tlak tlak a teda aj vykon sa dal regulovat potenciometrom nad tlacitkom stabilizacneho systemu v interieri), a to len preto lebo firme alpina velmi zalezi na tom aby ich motory (a aj cele auta) mali rovnaku ak nie vyssiu spolahlivost ak polotovar z ktoreho vychadzaju, ten motor ma bez problemov potencial na 450 a viac PS. Videl som enjaky dobovy test alpina E34 bi-turbo vs vtedajsie 12 valcove ferrari, alpina ho deklasovala prakticky vo vsetkom (napr zrychlenie na 100 5,2s alpina vs 5,8 ferrari, v spotrebe rozdiel tusim 3l v prospech alpiny), akurat mala skoro polovicnu cenu a bolo to samozrejme ovela praktickejsie auto.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
BaDDog
Príspevky: 649
Registrovaný: 27.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Malacky

Piatok, 14. Marca 2008, 13:54

Helldiver napísal:
Malo to v serii do 360PS (max plniaci tlak tlak a teda aj vykon sa dal regulovat potenciometrom nad tlacitkom stabilizacneho systemu v interieri), a to len preto lebo firme alpina velmi zalezi na tom aby ich motory (a aj cele auta) mali rovnaku ak nie vyssiu spolahlivost ak polotovar z ktoreho vychadzaju, ten motor ma bez problemov potencial na 450 a viac PS. Videl som enjaky dobovy test alpina E34 bi-turbo vs vtedajsie 12 valcove ferrari, alpina ho deklasovala prakticky vo vsetkom (napr zrychlenie na 100 5,2s alpina vs 5,8 ferrari, v spotrebe rozdiel tusim 3l v prospech alpiny), akurat mala skoro polovicnu cenu a bolo to samozrejme ovela praktickejsie auto.


A podotýkam dnešna cena a za ktorú si je takuto mašinku kúpit je dost vysoka... :!:
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 14. Marca 2008, 23:52

bol by som fakt zvedavy kolko tam vydrzi to turbo...
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných