je to tak, ono sa to zavzdusnuje len velmi pomaly (keby rychlo tak to nechyti vobec, natoci, a skape, nafta vsade

), keby si tam mal balonik, a riadne ho pred startom napucil tak to chyti normalne, to cerpadlo ma urcity inertny tlak ktory ovlada piestik predvstreku, kym ti to natlaci lopatkova pumpa tak to chvilu trva, podavacka v nadrzi tomu nepomoze pretoze nepretlaci vystupny tlakom otvarany ventily na prepade. tj, nastartuj, hlavu do motora a pozeraj kde to tecie, urcite to bude pomaly kvapkat, pripadne utri, a hmataj rukou, kde bude nafta, ak to nejde z pod hlavy, tak to pojde z krytov ovladania dynamickeho predvstreku na spodku cerpadla, a to si v prdke, lebo ako naschval, bude tiect ten otoceny k motoru > cerpadlo von. Pripadne, pri troche smoly bude slzit hydraulicka hlava,a to mas o 5 minut 12, niekde ta to necha
