... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
tpinki
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 13.10.2007

325 TDS štartovanie

Pondelok, 10. Marca 2008, 22:57

Potrebujem poradit ohladne startovania.Priklad : auto stoji jeden den,alebo aj viac, a ked idem startovat tak musim dlho tocit,potom prestanem a znova az nakoniec naskoci. Prejdem par km.,auto stoji trebars 1hod.,pridem a nastartuje hned. Tak neviem ci to budu zhavice, padanie nafty,alebo?Inak auto ide motoricky dobre.poradite?
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco bawo
Príspevky: 234
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: BMW e36 323iA coupé
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 10. Marca 2008, 23:20

Skontroloval by som žhaviče a batériu... a dal by som to na diagnostiku motora - :D tá ti povie, ako to vyzerá s so vstrekovaním, turbom a pod.
BMW e36 323A, 1996, coupé, M paket individual,170ps
ex... e36, 1.8 TDS, M packet, 1995
ex ..................e34, 2,5 TDS, 1993
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 11. Marca 2008, 16:43

No stejny problem jsem mel taky. Vzal jsem si dvoje karosarske kleste a prez noc jsem scvaknul hadici pred vstrikovacim cerpadlem a hadici prepadu (za vstrikovacim cerpadlem) abych zjistil zda to je na cerpadle nebo nekde jinde. Rano jsem je sundal a nahodil na sup. Takze jsem hledal na vstrikovacim cerpadle a taky ze jo, spatne tesneni na vstrikovacim cerpadle.
 
Pepe
Príspevky: 272
Registrovaný: 1.11.2007
Auto: bembo
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Puchov

Utorok, 11. Marca 2008, 17:36

Maco bawo napísal:
Skontroloval by som žhaviče a batériu... a dal by som to na diagnostiku motora - :D tá ti povie, ako to vyzerá s so vstrekovaním, turbom a pod.

Nie je problém vyhodiť žhaviče a skontrolovať ich. Ja som pred mesiacom menil a odvtedy chytá ako benzín. Najlepšie sú BERU origo bawácke kus okolo 350,- bez papiera.
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Utorok, 11. Marca 2008, 17:40

nemusis ich ani vyberat...sa daju rovno na riadiacej jednotke odmerat...je to jednoduchsie
 
Pepe
Príspevky: 272
Registrovaný: 1.11.2007
Auto: bembo
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Puchov

Utorok, 11. Marca 2008, 17:56

lajooriginal napísal:
nemusis ich ani vyberat...sa daju rovno na riadiacej jednotke odmerat...je to jednoduchsie

JJ to je pravda, len keď ho odmeráš v RJ tak len zistíš, či je dobrý a či nie. Keď ho vyhodíš, tak vidíš koľko sa rozžeraví. Može sa zohriať iba čiastočne a má chvíľu pred smrťou! :P V prípade, že sa musí vymeniť čo len jeden odporúča sa vymeniť už všetky.
 
tpinki
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 13.10.2007

Utorok, 11. Marca 2008, 23:07

Neviem ako sa odmeraju na riadiacej jednotke tie zhavice.Mohol by mi to niekto vysvetlit? Daju sa aj vybrat ,len treba dat dolu vyfukove potrubie.
Ale dakujem za rady.
 
Užívateľov profilový obrázok
zizibmw
Príspevky: 169
Registrovaný: 25.5.2007

Streda, 12. Marca 2008, 07:18

na 235tds, sa mi stalo to iste, vymenil som zhavice, nepomohlo.
vymenil som baterku, nepomohlo, blablablablabala
potom som zistil ze to ma pekne schovanu riadiacu jednotku zhavenia a hla- ta bola pekne v prdeli, do bmw objadnat a hla mali na sklade , vymenil som a ficalo to ako nove.
nachadza sa v motorovom priestore za pluskom smerom k spolujazdcovi tam das dole par plastov a zbadas tam taky plosak ci ci to tam je, ja uz si to presne nepametam 8)
BMW - Push it to the limit
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Streda, 12. Marca 2008, 19:04

tpinki napísal:
Neviem ako sa odmeraju na riadiacej jednotke tie zhavice.Mohol by mi to niekto vysvetlit? Daju sa aj vybrat ,len treba dat dolu vyfukove potrubie.
Ale dakujem za rady.

odkial si?
 
tpinki
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 13.10.2007

Streda, 12. Marca 2008, 22:31

lajooriginal napísal:
odkial si?


TN

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní